Ik ben al voorzien.
Printable View
Ik ben al voorzien.
Nou inderdaad, safety first man.
Boss TU-3 en de EH 44 Magnum zijn verkocht.
Nog te koop voor gitaarnetprijsjes:
Catalinbread Callisto Chorus/vibrato 160,00
Visual Sound H2O V1 50,00
Marshall Regenerator multimodulatie 45,00
DOD Gunslinger distortion 50,00
Korg Pitchblack tuner 45,00
Te koop: Brunetti Mercury Box
Briljante distortion, smooth leads a la Santana. Super in combinatie met cleane versterkers. Met mijn Vox AC30 en Tele werkt ie niet zo heel lekker. Met mijn BD-2 en OCD heb ik genoeg drives.
Mag weg voor de speciale GN-prijs van €125.
Boss DD3, long chip, eerste versie
ENO AD6 delay
Vox Cooltron vibravox tremelo/vibrato. Vibrato is zozo. Tremelo is erg fijn. Ook te schakelen van tremelo naar vibrato. Met ramp functie.
Alledrie voor €150
Te koop: Caralinbread Callisto Chorus/Vibrato
Prachtig pedaal!!!
https://youtu.be/CFT9P94NMDw
https://youtu.be/7yADoGGuPVg
Wegens te veel od-dist-pedalen mag mijn Brunetti Mercurybox 2, dus de tweekanaals-versie, de stal verlaten. Prijs 140 euro.
ENO AD6 delay
Vox Cooltron vibravox tremelo/vibrato. Vibrato is zozo. Tremelo is erg fijn. Ook te schakelen van tremelo naar vibrato. Met ramp functie.
Samen voor €75 incl verzending.
ENO gaat uit de verkoop. Vind ik persoonlijk toch fijner dan de DD3 op dit moment.
Nu dus te koop:
Boss DD3 Delay, allereerste versie (long chip, serial aan binnenkant batterij klep).
Vox Cooltron Vibravox tremelo / vibrato met buis (starved plate). Erg veelzijdig. Vibrato instelling stelt niet zoveel voor, maar de trem is erg mooi en breed instelbaar. Ik gebruik momenteel een GP Lightstone tube trem. Die is veel beperkter instelbaar, maar heeft een tone knop die toch wel handig is. En de boost geeft wat meer "verrijking" aan het geluid.
WMD Arcane preamp/distortion. Erg fijne boost. De overdrive werkt pas als de boost ook aan staat (dus niet onafhankelijk te gebruiken). Ik vind hem fijner voor low/mid gain, dan voor high gain. Klinkt erg warm (maar wat minder amp like en minder vet dan een VL Effects OD One of Vemuram Karen).
Hoop verkooppraat, enfin, voor €300 mag het spul weg.