[QUOTE=guitarkid;2755952]och...na een jaar of 50 weet ik best hoe de wereld inelkaar zit....maar leg het dan maar eens uit.........en anders kan je rijk worden met mijn piramidespel....:sssh::sssh:
misschien zou je dan zo vriendelijk willen zijn om ons domoren even bij te lichten over wat je bedoelde met je bericht?
Niet té serieus op ingaan, Jan! Maar het lijkt me overduidelijk dat het terugvinden van een dergelijke gitaar interessanter is dan jouw "hakkiewakkiezakkie"-voorbeeld. (Ik kende dat merk overigens niet, dus voor mij is er ook nog wat te leren!)
Maar ik zal het je nog sterker vertellen, zelfs als ík mijn eerste gitaar ooit terug vind is dat minder belangrijk nieuws.... ;) Ik bedoel maar!!!! :seriousf:
Hij zal zo ongeveer nu in de USA zijn.... Ooooo de spanning.
Ik weet heel erg goed waarom jij de tijd neemt om dit uit te leggen, namelijk om gewoon even lekker een sneer uit te delen naar een ander. Nu ziet ik nog niet zo lang op dit forum, maar in drie kwart van jouw posts heb je ditzelfde arrogante toontje. En owee als iemand iets over jou of jouw gear zegt...
@unforgiven nee het gaat niet over mij of mijn gear,maar over peter frampton,en wat hij gedaan heeft om zoveel publiciteit omtrent zijn verloren gear te legitimeren. Die opmerking van jan jansen slaat daar op,en daar reageer ik op. ik verbaas me erovrr dat iemand vraagtekens plaatst bij peter frampton. Die man heeft mijns inziens meer gepresteerd dan 90% van dit forum bij elkaar, mijzelf incluis. Dst jij het direct ik de man speekt en mijn gear aanhaalt, is gewoon slap,zwak en kansloos. Dat legt meer van jou bloot dan van mij. Je ergert je aan mijn toon, maar omdat ik gelijk heb ga je t op de msn spelen?! Kansloos ventje toch. Als je je zo aan mij ergert,wees een biekse vent en zet me op je negeerlijst.
@mr. Dynamite mee eens. Het gaat niet over mij,maar over peter frampton,benwave en n geweldige gitaar met backgroundstory.
@bobvankampen zeg Wat je wilt,mits gefundeerd en beargumenteerd met steekhoudende argumenten.het gemekker over mijn gear slaat nergens op. Unforgiven zit te zeiken ik het zeiken.