Wat een gave gitaar, heel erg mooi gedaan!!
Printable View
Wat een gave gitaar, heel erg mooi gedaan!!
Nice! Komt ie volgende week in actie? Ben benieuwd hoe ie klinkt!
Hij heeft inderdaad een goede sustain. Het halsblok loop door tot net achter de brug en door de breedte en diepte van het blok worden de elementgaten er alleen uitgefreest en dus nergens doorheen gefreest (onderbroken). In principe is het dus een necktrough.
Hey Thijs,
Echt een hele vette gitaar geworden!!
Danku! Binnenkort alleen even een nieuw potmetertje erin...... de push pull pot was met de kunststof opsteek knop een eenmalige pull meter ;) Waarschijnlijk een slecht exemplaar geweest net, want ik trok met niet heel veel kracht het hele asje eruit.
Nog even de kosten onder elkaar voor de mensen die het interessant vinden:
Bodyhout (amerikaans linden): € 15,-
fineer (flame maple): € 11,95
Halshout (esdoorn): € 30,-
Fretboard (flame maple): € 19,50
Tremolo (schaller vintage): € 113,-
Tuners (schaller locking): € 85,-
Elementen (fender hot noiseless): € 80,-
Lak/polijst spullen: € 40,-
Elektronica: € 26,-
overige zooi: € 30,-
Totaal: € 450,45
Verder heb ik nog wat gereedschap aangeschaft maar dat wordt natuurlijk afgeschreven over meerdere projecten ;)
Ik moet zeggen dat ik de prijs wel mee vind vallen, gezien het feit dat ik nergens op bezuinigd heb en overal gewoon A-kwaliteit gepakt heb.
Hi Thiez,
Mag ik vragen waar je die fender hot noiseless gekocht hebt, ik kan ze voor dat bedrag nergens vinden :-(
Gave gitaar geworden wel zeg.!!!
Groeten Marschall0611
Ik heb de elementjes tweedehands gevonden, vandaar de prijs. Nieuw zijn ze geloof ik 150 euro?
Echter bleek wel het brugelement kapot te zijn toen ik ze geinstalleerd had, dus er zit inmiddels een hotrail in.