ik vind het erg mooi :) idd minder informatief, omdat sommige mics zo niet herkenbaar zijn.
Maar dat neemt niet weg dat het een mooi plaatje is, kunst welhaast!
Ben nu ook wel benieuwd naar het totaal, als dit nog niet eens alles is ;)
Printable View
ik vind het erg mooi :) idd minder informatief, omdat sommige mics zo niet herkenbaar zijn.
Maar dat neemt niet weg dat het een mooi plaatje is, kunst welhaast!
Ben nu ook wel benieuwd naar het totaal, als dit nog niet eens alles is ;)
Dit is de basis set voor demowerk:
The usual dynamic suspects (SM57,SM58, MD421, M201, m88, D112, Beta52, MD441) in meervoud.
Aangevuld met minder gangbaar: MD407, MD403, MD211(3x), EV RE-15 (2x), MD412, MD408(2x), Uher m537(3x), Nakamichi CP2 (2x).
Condensator: 2x km184i (plus een paar budget dingen)
1 x AT 4033 (plus een paar budget dingen)
Tegen meerprijs aan te vullen met U87i en C414Bxls
We hebben als voordeel dat we op 15 minuten van Lobbes zitten. Dus in geval van speciale wensen kunnen we ook vrij makkelijk inhuren.
Da's echt heul prettig.:ok:
vette shit man :) en handig dat je dicht bij lobbes zit! Nu pics :D
Ik heb de 1e versie van de website online gezet.
Moet nog muziek bij natuurlijk maar goed, work in progress.
check it out: www.hotwiel.nl
ziet er tof uit man:) wanneer ga je open? Ben je hier al lang mee bezig?
Lekkere prijzen!
Ik heb vandaag weer opgenomen met Balloon, de "huisband". Flinke vordering in weinig uur, een nummer begint erg mooi te worden! Alleen duurt hij 17 minuten :| waaat een mixwerk!
@ Tank, das idd Flow :D hehe...dan moet je hem eens mailen?
Thanks! Per 2011 officieel open. Nu al een beetje officieus :soinnocent:
Het is uitgegroeid vanuit 2 thuisstudio's en een gezamenlijke band.
In 2003 deze ruimte betrokken en langzaam gemaakt tot wat het nu is.
Prijs is bewust laag gehouden. Op basis van gear en ruimte zouden we misschien hoger in kunnen steken maar dat is voorlopig niet nodig.
Vette sound voor weinig is ons motto ;)
17 minuten? Jeeez, da's bijna een boek schrijven :D
Zijn dat die gasten waar je ook die monitoring voor aanlegt?
nice man :) Ik wens je erg veel succes met de studio!
en idd, Balloon is de "huisband" voor wie ik dat systeem aanleg. Zij oefenen/recorden zo`n 2x per week in de studio. Heb een heeeleboel werk aan ze, duurt nog wel een jaar! Ze steken enorm veel tijd en zorgvuldigheid in hun opnames, moet echt top worden!
Ben daar superblij mee, het is niet alleen veel werk/geld, het is ook een onwijs goeie band, goeie muzikanten, en toffe peren! Ik leer er enorm veel van.
zie www.myspace.com/balloonholland en www.balloonmusic.nl voor hun muziek! Heerlijke riffs, spacy sounds, goeie zanger en vage ritmische structuren. Die muziek heeft echt alles in huis!
Hey ska, gaaf om te lezen dat je studio zo lekker gaat! Deafening en Balloon zijn idd gave bands en toffe gasten ;-)
Ben ook nog eens bezig geweest om een studio in het muziekcentrum te beginnen, helaas toen niet doorgegaan en inmiddels hebben we ook een leuke studio/oefenruimte met de band gebouwd.
Dus ik volg je topic met belangstelling want we komen een hoop dezelfde problemen tegen ;-)
Succes! En als ik weer eens binnenloop in het muziekcentrum kom ik zeker ff een kijkje nemen!!
vette band arjan, net je myspace gecheckt, maaruh:
'Whether you're dyed in the wool metalheads or not, there's something in our tunes for everyone to enjoy!'
Dyed in the wool? Kom nou. That is charcoal-english!