Nog maar 4 dagen maak er maar van :blast:.
Heb er zoveel zin in :cheerup:
Printable View
Nog maar 4 dagen maak er maar van :blast:.
Heb er zoveel zin in :cheerup:
Ah, jij gaat ook de zondag IRL aanschouwen hoe het dak van het Sportpaleis gaat? :D
Nog wachten tot 26 juni, maar ja, dan heb ik ook wat. Niet zo'n kutzaal als Ahoy of zo'n pauperstadion als ArenA.
Nog 2 weken ..
Good old rock n roll show by the legens of rock
Ben net terug thuis en ik vond het echt geweldig.
Stond op de allereerste rij, nog dichter en ik stond op het podium.
Helemaal weggeblazen, nu mijn oren maar wat laten bekomen denk ik :D.
Volledig verslag komt morgen wel als jullie willen.
Nog even en dan zie ik ze in de Ahoy :cheerup:
...en was werkelijk fantastisch.
Ja ehhh... vertel eens even wat meer dan allemaal.
Zo ben thuis, even rustig alles vertellen.
Ben rond 16.45 ongeveer aangekomen bij het sportpaleis, even rondgelopen bij de merchandising en eens gezien of ze geen oordopjes verkochten dat was spijtig genoeg niet het geval dus dan maar gaan aanschuiven voor anderhalf uurtje.
Stond toevallig een lekkere milf recht voor me dus dat viel dan ook weeral mee.
Om 18.30 gingen de deuren open, snel naar binnen gerend en recht voor het podium tegen het hek gaan staan en weer anderhalf uur wachten, gelukkig leuke mens naast me waar ik een tijdje mee heb kunnen babbelen.
Om 20.00 begon het voorprogramma, the answer een noord Ierse groep met heel veel invloed van acdc in de muziek. Was een leuke opwarmer, alleen verstond je niets van al het gepraat tussen de liedjes door vanwege het Iers accent :D.
Dan om 20.30 weer pauze tot 21.00 en toen kwamen de helden, eerst een intro fimpje op het grote scherm. Filmpje kort samengevat: angus young, brian johnson en een paar lekkere grieten op een trein.
Toen gingen de schermen open en kwam er zowaar een trein op het podium en gelijk werd het liedje rock 'n roll train ingezet en kwamen de helden het podium opgelopen.
Dan een afwisselende songlist tussen de oude klassiekers en nummers van het nieuwe album, tussendoor nog eens een solo-momentje van angus waarbij het op een platform in het midden van het sportpaleis de lucht in ging.
Absolute topper was wel whole lotta rosie met geweldig grote maar wel lelijke opblaasplop die op de trein plaatsnam.
Afgesloten werd er met weer een solo-moment voor angus young waar hij een aantal minuten lang het beste van zichzelf geeft en zich helemaal laat gaan.
Als toegift werd er eerst highway to hell gepseeld en dan werd er echt afgesloten met for those about rock inclusief kanonnen op het podium.
Toen was de show gedaan en werd er zeer tevreden naar huis toe gekeerd.
Nog een leuke bedenking:
Als er mensen zij die denken dat een gitaar niet nat mag worden, de sg van angus was zeiknat van het zweet. Ik stond op de eerste rij en zag het zweet van de gitaar aflopen/vliegen.
Enige minpunt is het niet gevonden hebben van oordoppen, zit nu met een kleine piep in mijn oren, maar die is rustig aan het weggaan.