Word het niet eens tijd voor een familiefootootje Guttlin? Doe je niet aan bouwen op bestelling :D
Printable View
Word het niet eens tijd voor een familiefootootje Guttlin? Doe je niet aan bouwen op bestelling :D
heb hier een foto van even geleden / toen was de Supreme Tux nog niet af.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe
Op bestelling: neuh, daarvoor is het nog niet goed genoeg. Ik ga wel nog wat Guttlin's bouwen en mocht er in de toekomst eentje tussenzit, die echt goed is, zal ik hem wel es op marktplaats flikkeren om te kijken of er interesse is
btw, thx for liking it, gisterenavond fantastisch gevoel op het podium met die gitaar ... en vanavond weer, yes ! :)
http://i158.photobucket.com/albums/t...lyjuly2008.jpg
Lijkt me geweldig om met je eigen gitaar op het podium te staan!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door barno
Zoww een veer in je reet! Nee doe maar een kip!
Echt fantastisch ziet hij er (weer) uit. Ik ben benieuwd hoe hij eruit gaat zien als hij helemaal afgelakt is, m.i. nog veel mooier. Veel plezier ermee en laat ze maar komen, die Guttlins!
Erg tof om ze allemaal naast elkaar te zien zo!!
Thin King en de Supreme zijn toch wel me favo's :satisfie:
Klasse!!
En dan nog de "low-king" (bas), "plexi-king" (zeer foute jaren '80 plexiglazen gitaar), "double king" (doubleneck),... :D
SwampKing, GlamKing (met glittertjes ;) ), LoungeKing (full-hollow?), een 8-snarige Kong King...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers
Soit, ik hoop dat er geen einde komt aan het rijtje, want ik vind ze stuk voor stuk prachtig. (En stiekem vind ik het een beetje jammer dat de Supreme Tux niet verkocht wordt, al zou het misschien wel tot een klein GN-oorlogje geleid zou kunnen hebben :D)
Anyways, Barno, ik hoop dat je ons nog lang mag verblijden met zulke pracht !
metal king met emg en een floyd
Heel cool, Barno.
Als het ooit zover gaat komen wil ik er echt gaag een hebben, maar dan in een 335 setup 8-)
prachtige gitaar, en hij wordt alsmaar mooier,