ik kan niet wachten! dat meneer cornell niet kan is geen punt, live is er echt geen zak aan. wat jammer is want het is een super muzikant.
Printable View
ik kan niet wachten! dat meneer cornell niet kan is geen punt, live is er echt geen zak aan. wat jammer is want het is een super muzikant.
ok... dan ken ik hem wel.. niet zn solo gebeuren, maar audioslave is niet onbekend bij mij:)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TimmU
maar we krijgen wel ,,,,,,
!!!!!!!!!
zonder grohl&de bassert dan.. maar toch :D
jaja nog ff ruim een weekje..
Vrijdag bespreek/indrink avond. Doen er vast wel meer:D. Ook nog maar ff wat cd`tjes fikken voor de heenreis heheh
Heb der echt zin in :hippie:
zonder grohl is nog niet gezegd, foo fighters spelen tenslotte ook daar. of hebben ze de volgende dag weer een gig?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -geert-
Jongens ik kan niet wachten.. Eerst lekker genieten/zuipen bij Flogging Molly, en daarna het moment waar ik vanaf 8 juni 2006 naar toe geleefd heb, MetallicA!!! Twee jaar geleden alweer
Is er een kans dat ze het op tv uitzenden Zodat ik Metallica hier thuis kan zien? :P
kweet het niet
ze worden over het algemeen wel overal (andere festivals) uitgezonden maar bij pinkpop wordt er meestal bar weinig van de hoofdacts uitgezonden! (misschien paar dagen later)...
mss op 3voor12 Live (digitaal kanaal)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wiellem
Ik ga dalijk es kijken op de gids van 3voor12 ja, maar meestal zend die zender ticg alleen maar vreemde hippiemuziek uit...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Squier4ever
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Squier4ever
dave grohl zal dus echt niet mee gaan spelen met Qotsa (aangezien hij er al bijna 6 jaar uit is).
Wat misschien wel kan is dat Josh Homme gaat drummen bij de EODM (hoop het niet want ben daar niet bij:P )