zo lang? ik ben jaloersCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hezz
Printable View
zo lang? ik ben jaloersCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hezz
Ik zeg;Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door charlotte
Charlotte; Mother Of Pearl ;)
ik dacht even, hoera een update, charlotte is terug... maar neen toch niet...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door madman
Hey Luitjes , :)
Ik heb inderdaad eerst gewoon 3 weken vakantie gehad, en daarna weer stevig aan het werk,ook meer gewerkt als normaal,aangezien men tegenwoordig met minder mensen meer wil doen, en dat moet toch ergens vandaan komen.... .
Ook zijn we met e.e.a. in ons huis druk geweest.
En naar aanleiding van de vakantie( manlief en ik rijden allebei motor,dus een motorvakantie) gaf de motor van mij wat problemen,en na terugkomst uieindelijk een andere aangeschaft.
Ik reed eerst een chopper,Kawasaki vulcan 750,en ben overgestapt naar een kawasaki vulcan 1500.
Met dit overstappen komt ook het aankleden van de nieuwe motor kijken , en je snapt het al,als je dat zelf wilt doen ,dan kost dat tijd en energie.
Aangezien we half september een motor weekend hebben met de familie,(8 motoren, 10 personen )wil ik dan uiteraard mijn nieuwe motor gereed hebben.
Maar ik hoop ergens begin september weer lekker verder te kunnen gaan met de gitaren.
groetjes,tot snel, Charlotte :lp:
Hmmm, Charlotte is niet alleen een rockchick, die haar prachtige gitaren ook nog eens zelf bouwt maar ook nog een motorchick.
Dat vind ik nog eens een stoere dame want een dame blijft het wel.
Respect dame!!!
Hey Luitjes ,
Ik heb helaas een vervelende mededeling,het gaat wat langer duren voor ik weer verder ga met de projecten,want afgelopen weekend heb ik mijn been gebroken,en ga daar zeker een maand of twee mee bezig zijn. :( .
Ik baal ontzettend, maar ja,komt wel weer goed.
Als ik weer wat opgeknapt ben, en wat mijn voet mag gaan belasten, ga ik beginnen met uitzagen van parelmoer,dat is toch goed zittend te doen. :).
Tot snel, groetjes Charlotte :lp:
Dat is balen Charlotte, sterkte gewenst!
Misschien kan je gitaartjes tekenen op het gips als alternatief?
Wim
been gebroken? Welke lijm is daarvoor aangewezen? :)
beterschap! komt wel goed,
barno
beterschap!!
volgens mij wietse ook met gebroken been en nu jij.
moet geen virus worden.
beterschap, misschien wat meer tijd om met ideeën op te doen voor weer een ander project