Op de Samick?? Klinkt die dan als die fender?? Hoe kan zoiets nu even goed klinken, dat is toch maar een versterkertje van 50€..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MichaelSS
Printable View
Op de Samick?? Klinkt die dan als die fender?? Hoe kan zoiets nu even goed klinken, dat is toch maar een versterkertje van 50€..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MichaelSS
Mwah tja weet je, soms vind ik het gewoon fijn om een versterker echt op al zijn vermogen te zetten. 35 watt is voor thuis al echt te veel. Echter klagen de buren hier niet bij. Ik kan de fender niet voluit zetten. Ik zit er te dichtbij en het is echt te hard voor thuis. Als ik deze versterker zacht zet klinkt het gewoon niet zoals ik het wil hebben. Meestal staat deze (volume) op 1.2 (1.1 1.2 1.3 1.4 .... 2.1 .2.2 2.3 enzovoort tot 9.9) Ik gebruik dan dus liever de kleinere versterker.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ben vanhoof
En in de toekomst neem ik er mischien nog een kleine buizenversterker bij.
Maar eigenlijk moet ik als 17-jarige al lang tevreden zijn met wat ik heb.
Familie?:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door STW
http://www.decoda.net/FCBASS/index_bestanden/squer.jpg
:D
hahaha :D dit is wel heel frappant
Bevalt het element in de halspositie? Bij mij zit hij bij de brug, maar ben toch ook wel onder de indruk van jou setup :cooler:
Misschien toch maar weer de Black & Decker erbij pakken... (en hopen dat ik niet weer teveel uitschiet met dat ding)
ze heeft een heerlijke warme tone... nee ik heb geen idee
10 jaar geleden heb ik lopen hakken om mn humbuckers van mn epi les paul er in te zetten maar ik weet niet meer hoe dat eigenlijk klonk
ik heb er wel een tijd op gespeeld met 1 humbucker in de brugpositie, dat klonk vrij goed, helderder dan mn (inmiddels weer min of meer herstelde) les paul
deze gitaar ligt al jaren bij m'n moeder thuis stof te verzamelen, vandaag had ik zin om wat te pingelen dus heb ik er weer ns snaren opgezet. ik had nog n humbucker liggen dus die er ook maar ingepropt, maar hier is geen versterker, dus ik weet niet eens of ie t wel doet
ooit wil ik m overschilderen en er weer single coils ingooien, als backup voor mn andere strat
wel balen, ik dacht dat de mijne niet te evenaren was qua lelijkheid.. blijkt ze gewoon een tweelingzus te hebben :P
HEERLIJK, als zo'n ding ook nog geweldig speelt en waanzinnig goed klinkt! Dat zijn imo vaak de mooiste. :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door STW