Mocht je hem echt een keer zat zijn en je vraagt niet de hoofdprijs :)
Vlak na jou heb ik er toen een besteld en toen waren ze op... :mad:
Printable View
Mocht je hem echt een keer zat zijn en je vraagt niet de hoofdprijs :)
Vlak na jou heb ik er toen een besteld en toen waren ze op... :mad:
Ja, dat weet ik nog :)
Ik loop al een hele tijd met het een idee om deze te verkopen samen met de variax die bij mij aan de muur hangt te verstoffen en daar dan een traditional of standard voor in de plaats te kopen. December is niet meer zo ver weg en dan krijg ik altijd een hufterige kerstbonus en 13e maand, dan denk je altijd wat lichter over de wat grotere transacties. Mijn vrouw gelukkig ook :)
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grayfink
Humor!!! :)
Beter een hufterige bonus dan no bonus at allll :chicken:Citaat:
Ik vind 'm juist een van de mooiere LP's!Citaat:
Mocht ik 'm hebben, zou ik wellicht alle zwarte, plastic onderdelen vervangen door chromen elementringen, domeknobs, schakelaar en slagplaat. Maar die afwijking heb ik gekregen toen ik als 15 jarige gitaarfreak een boekje van Mighty Mite verslond, waarin een afbeelding stond van alle bekende gitaren, gemaakt uit onderdelen van MM uiteraard, uitgevoerd in kaal gelaten stukken toonhout en voorzien van een dressing van geborsteld staal, chroom, koper, of goud.
Man, ik heb in die tijd regelmatig het plafond staan witten...
:cooler:
Net aangeschaft.
http://i307.photobucket.com/albums/n...LesPaulBFG.jpg
Als je 'm pas net hebt vergeef ik je de houten knoppen, de kill switch en het ontbreken van de trussrod cover...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alexandra
En nu snel naar de winkel! ;)
volgensmij IS dat gewoon een houten trussrod cover? :sssh:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HaroldAling
nee, dat is geen trussrodcover; leer je gibsons kennen. een gibson LP heeft ALTIJD een 'bell'trussrodcover. behalve de BFG :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door richwoodplayer