haha; ik gebruik dezelfde op mijn ijskast voor brood/chips/etc :P
Printable View
haha; ik gebruik dezelfde op mijn ijskast voor brood/chips/etc :P
ik zit nu antikraak en heb te veel kamers. Eentje heb ik ingericht als 'studio', maar klinkt nog altijd te hol. Bedacht me een paar dagen terug dat ik de muren wel kan bekleden met plafonddelen uit een andere ruimte, hopelijk gaat dat absorberen en werken. En dan hier en daar nog een diffusertje bouwen of een bank bij de kringloop scoren en dan heb ik een mooie ruimte. Althans, de ruimte heb ik al wel, maar een geschikte ruimte om mn mixjes te maken en wellicht ga ik mn drumstel hier ook nog heen halen en een paar sm57's scoren of een mooi stereo mic setje om die op te kunnen nemen....
meten=weten, gissen=missen :cheerup:
http://img167.imageshack.us/img167/3039/imag0154me0.jpg
http://img120.imageshack.us/img120/5846/imag0155xo5.jpg
na mijn verbouwing :) het is nog even allemaal tweaken (blijft een vak appart, speakers goed plaatsen)...
waar het op neer komt: alles komt naar met mengpaneel (ook pc). alesis speakesr hangen aan m'n pc... en ik gebruik aux 1 en 2 van het mengpaneel om dingen terug te sturen naar m'n pc (micro's voornamelijk)
De electrische piano hangt aan reason, en het kleine usb keyboardje ook..
waarom hang je je speakers dan ook niet aan het mengpaneel? Nu gaat het geluid van je pc naar het analoge domein om door je mengtafel te kunnen lopen en weer terug naar het digitale om via de pc naar de speakers te gaan?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door amon
excuses
de speakers hangen aan m'n mengpaneel ;)
mijn volgende aankoop is overigens een mengtafel die gelijk een interface is, denk het ik richting de phonics met firewire interface ga
Dat vraag ik mij ook af? Waar?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GibsUn
Neem aan dat iedereen hier gitaar speelt... dan maak je er zelf toch een :D
Ja, hoe, een foto maken en naar poster.nl sturen?
heb er vanochtend2 gescoord, altijd handig toch?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roman
Alleen je moet nog wel ff balkjes zagen, of 19" profiel erin monteren, want de binnenmaat is precies een unit zegmaar, ik hoopte dat het iets smaller was zodat je alles vast kon schroeven op de kopse kant van de kastjes, maar helaas