net gedaan :)
sture maar DH!
Printable View
net gedaan :)
sture maar DH!
mijn electronica boer gaat eens kijken of hij er een print van kan maken.
vind dit wel een leuk project.
het enigste waar hij tegenop liep is
1 hijzelf kan geen buisvoet met kapje leveren die de buis op de voet houd.
2 de gebruikte ic's moest hij via een omweg ergens anders bestellen.
dus misschien is het handig als guitarnijboer nog andere mogelijkheden plaatst voor diegenen die daar evt op vastlopen.
(ik weet er zijn bijna wel altijd vervangers, maar het is beter goed beslagen ten ijs te komen bij de winkel)
trouwens guitarnijboer.
is er een simpele manier om de uitgang evt met een schakelaartje naar line niveau te brengen om hem toch op een pc aan te kunnen sluiten of voor een effectenbak als de GNX?
En dat betekent niet nad Richard andere opties moet geven maar dat je elektronicaboer z'n leveranciers eens moet moderniseren. Die pokkedingen zijn overal te krijgen.. Behalvebij de reguliere elektronicahandel....Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door no 1 hops
Begrijp me niet verkeerd hoor. In het algemeen loopt wat er nog aan elektronicawinkels te vinden is hopeloos achter bij wat er wereldwijd gebeurt en zijn ze teveel afhankelijk van 1 of twee leveranciers. Waarom denk je dat online shops als Smallbear, banzai, newtone etc bestaansrecht hebben? Juist omdat ze in staat zijn om hun leveringsprogramma klaar te hebben.
Ik heb nog nooit een voorversterkerbuis uit zn voetje zien vallen, die pennetjes worden voldoende geklemt door het voetje hoor.Citaat:
Dan zet je er toch zo'n klemveer op? Ik denk wel dat deze past met een beetje buigwerk.
Woon jij toevallig in drachten en kwam je bij EhrA elektronica want net toen ik weg was ik had de lAASTE ictjes, kwam ik terug en zijden ze dat er iemand was geweest met exact het zelfde schema!Citaat:
hugo
Zoals eerder gezegd zal het signaalniveau geen problemen gaan geven, dit kun je immers regelen met de Level knop.Citaat:
Het probleem is dat deze overdrive is gemaakt om goed te klinken als je hem aansluit op de ingang van een gitaarAmp. 1. De frequentiekarakterestiek van een gitaarversterker is erg verschillend dan die van een audio versterker dus zal de overdrive op audioapperatuur niet erg goed klinken. 2. Met name omdat de speaker van een gitaarversterker ook voor een groot deel verantwoordelijk is voor het goed klinken van ieder overdrive geluid.
Punten 1 en 2 zijn niet aan te passen met een enkel schakelaartje...
ik weet niet of je in dat wereldje zit, maar ik heb wel zo'n idee dat het de kleine winkelier niet makkelijk word gemaakt.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik
in dit geval kan hij ze wel krijgen, maar moet daarvoor een aparte leverancier aanspreken.
maar meestal moet je toch een bepaalde order grote hebben aan euro's om dat spul franco thuis te krijgen.
daarbij internetwinkels, is mijn ervaring hebben niet eerder voorraad dan dat iemand van dat product iets besteld.
dan zitten ze meestal aan een minimum bestel aantal.
had dat met een toetsten bord.
eerste keer, vier weken wachten, daarna had men er veertig rn was het binnen een week gepiept.
daarbij, alles willen hebben waar geen vraag naar is, is dodelijk voor een bedrijf.
maar 1 voordeel bij deze, ze zijn nog ouderwets klant vriendelijk dus ze proberen het iedergeval.
klopt.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hugo123
ze zijn nu bezig om te zien of ze er ook een printplaat van kunnen maken.
zover het nu lijkt word dat een dubbelzijdige.
bedankt voor de uitleg!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guitarnijboer
@jimwoud, had ik niet gedacht dat dat dan zo stevig zit ( is voor mij ook allemaal nog nieuwe)
@Bert K bedankt voor de link