Het is gewoon de normale intro van Fade to black. :)
Printable View
Het is gewoon de normale intro van Fade to black. :)
Mooi gitaarwerk pais! Heb je les, of leer je het zelf?
Dank je! Ja ik heb wel les maar ik leer het ook zelf haha.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door savale
heeyy,
ik heb eventjes wat clipjes bekeken, hartstikke mooi!
zelf speel ik half jaar ofzo, ken veel akkoorden en theorie enzo, maar heb geen les en geen flauw idee wat ik nou steeds moet spelen??? iemand tips?
ik heb een fototoestel waarmee ik wat zou kunnen opnemen.
p.s. rock en beetje bleus vind ik wet leuk om te spelen.
alvast bedankt voor jullie hulp ;)
:strat:
Wat mij enorm geholpen heeft is proberen mee te jammen met bekende simpele muziek die jij leuk vindt. Op een gegeven moment ga je steeds meer ertussendoor spelen en krijg je er vanzelf gevoel in. Uiteraard kan je ook www.911tabs.com doorzoeken naar tabbladen van bekende bandjes, punk is altijd erg makkelijk om mee te beginnen, of nirvana.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bassej
Wat ikzelf tegen die tijd leuk begon te vinden, zijn de akoestische solo formen. Fingerstyle blues, fingerpicking, flamenco. Uiteindelijk ben ik voor flamenco gegaan, al hoop ik dat ik in de toekomst ook wat fingerstyle blues ga spelen.
Dit zijn vormen die heel leuk zijn om alleen te oefenen/spelen (zonder bijstand nodig te hebben van een band of backing track of zang)
ok bedankt, ben eerst even begonnen aan hotel california van die ouwe eagles, maar daarna ga ik je tip zeker gebruiken :blast: ( dit nummer duurt nog wel even)
gast je gitaar is vals en niet zo'n beetje. timing was aardig maar kan nog aan gewerkt wordenCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door menno182
Oke, bedankt, zal er de volgende keer aan werken.
http://media.putfile.com/Spoke-in-the-wheel2
meh. Veelte veel zitten rondkloten met effecten op Garageband, anders klinkt 't niet zo mooi.