Hey Jorikjet, :)
Zeker! Maar gezien mijn andere inleg werk ( LP ) wordt dit toch meer een "gewoon " inleg klusje voor mij.
groetjes Charlotte :hippie:
Printable View
Hey Jorikjet, :)
Zeker! Maar gezien mijn andere inleg werk ( LP ) wordt dit toch meer een "gewoon " inleg klusje voor mij.
dit project gaat zeker nog wel tot maart duren ofzo .. ofniet ?
Hey Glaas :)
Nou,dat was niet de bedoeling hoor, heb nog 3 projecten op stapel liggen, 2 opdrachten, en 1 LP voor mijzelfjes, dussssss.... .
Komende week ben ik een aantal dagen roostervrij, dus hoop ik dan meters te kunnen maken zeg maar, mijn streven is om hem ergens in november gereed te hebben.
Dat lijkt me nou geweldig, lekker knutselen, en dan de kosten er uithalen zodat je weer opnieuw kan beginnen. Dit heeft 3 voordelen, het kost je zelf niets, en je krijgt niet teveel instrumenten in huis en je kan je hobbie lekker blijven uitvoeren.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door charlotte
Hoe heb je die opdrachten binnen gehaald als ik vragen mag? en wat voor soort projectjes zijn het?
ga nou eens een lp bouwen met floyd rose , kunnen we zaken doen ;)Citaat:
Hey GG, :)
Opdrachten komen uit de familie kring, de 1 wordt iets aparts, waarover later meer, de ander wordt een semi acoustische a la Gibson ES 335 / 355.
Lp met floyd kan , maar eerst toch m'n eigen 2-de LP tje , met gesloten humbuckers a la Gary Moore /Peter Green model, maar dan met doorlopende hals.
Updatetje: vandaag gestart met de inleg, zie ook de foto's .
http://home.hetnet.nl/~charlotte.mij...0uitzoeken.jpg
http://home.hetnet.nl/~charlotte.mij...uitgezaagd.jpg
Hee,Citaat:
ik ga een cursus gitaarbouw doen, en ik ga ook een neck through LP bouwen (proberen althans)...
Ziet er al goed uit verder!
M.
Hey Charlotte,
Zie ik het nou goed? Laat de frets zitten voor de inlay?
Groet,
Stief :chicken:
bekijk dan mijn SRVstrattopic ook even, staat veel hanidge info in een een aantal handige linkjesCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Menneskedyr
Hey Luitjes :)
Yip, goed gezien, de frets blijven erin , zijn nog goed, is dus zonde om ze eruit te halen, en bij mijn Yamaha heb ik het ook op deze manier gedaan, is wat lastiger, maar gaat wel.
Als je de frets eruit gaat halen, moet je ook weer vlakken etc., en aangezien dat al bij de 12 snarige nek gaat komen, bij de 6 snarige maar even niet dus.