Ja zeker weten, hij heeft alleen maar samen met Vai en Satriani als G3 getoured en mocht nieuwe geluiden produceren voor Microsoft Vista. Lekker ondergewaardeerd.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hansli
Printable View
Ja zeker weten, hij heeft alleen maar samen met Vai en Satriani als G3 getoured en mocht nieuwe geluiden produceren voor Microsoft Vista. Lekker ondergewaardeerd.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hansli
sterker nog, als Frippy heel vaak genoemd zou worden zou hij blijkbaar niet in dit topic thuishoren..
Ik geloof niet dat Robert Fripp zo ondergewaardeerd is. Hij maakt alleen geen muziek voor een breed publiek. Al Di Meola, zelfde laken een pak en zo zijn er nog tig gitaristen die niet zo zeer ondergewaardeerd worden, maar niet in de hitlijsten voor komen.
emppu vuorinen van nightwish!
hij heeft zoo een brute tone in z'n solo's en hij heeft echt talent!!!
hmmjaa... maar met zo'n naam wordt het lastigCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pannekoek
wat Fripp nog betreft
Adrian Belew was DE gitarist begin tachtig
what happened to that?
Of liever, what didn't happen..
Dat is wat ik bedoel. Het feit dat iemand niet in de lijst voorkomt, kan betekenen dat hij nog niet genoemd is of dat het een gewaardeerde gitarist is.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pepe
ik vind het wel een vette naam, emppu is niet zo heel moeilijk hoor:pCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pepe
billy duffy :D
in de latere albums zoals sonic temple en ceremony is hij goed naar mijn mening.
hij maakt heel de begeleiding van melodietjes die zo verdomd catchy en geniaal zijn, in plaats van een paar akkoorden. Van soleren is hij ook niet vies.
Spijtig genoeg vindt ge van die twee albums (die naar mijn mening de beste van de cult zijn) weinig materiaal terug op youtube...
http://www.youtube.com/watch?v=HbJUs...eature=related
is deze al langs geweest,ik had er nog nooit van gehoord maar hij speelt erg lekker,guthrie govan
GG is redelijk bekend gezien het feit dattie nooit in een bekende band gespeeld heeft.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chubbyfan