ja indd michael romeo!!! :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thom TK
Printable View
ja indd michael romeo!!! :DCitaat:
ZOUT NOU TOCH ALLEMAAL EEN FLINK EIND OP VERDOMME! Gitaarspelen is geen wedstrijd, het gaat om emotie en daar hoort voor een deel ook techniek bij. Maar er zijn MEERDERE EMOTIES en er zijn MEERDERE manieren om mensen te RAKEN met gitaarspel.
Er zijn zo Godvergeten veel goede gitaristen op deze aardkloot! En GODZIJDANK zijn ze niet met elkaar te vergelijken!
Was Rembrandt beter dan Van Gogh, of Dali, of Miro, of Kandinski, of Koch, of Willink??? Of was Magritte misschien TOCH stiekem de beste schilder?
Wat een onzinnig topic zeg!
Sorry, maar ik MOEST het even kwijt...... :-?
Ja...je hebt wel gelijk...maar toch he :
http://dmme.net/pix/interviews/hack2.jpg
wie is die duffe hippie?
cheesy muziueki, net wat mithrandir zei en hij is niet superuniek te noemen.Citaat:
Steve HackettCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Harry
Vulvasonic heeft gelijk... Er is niemand die zich BUITEN deze aardkloot kan plaatsen met genoeg kennis en objectiviteit om te besluiten wie de beste gitarist is.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic
Welke criteria ga je trouwens gebruiken ? En voor welk genre ? Huh ? Lijkt me onmogelijk te definiëren: iedereen moet het er ook mee eens zijn. Onmogelijk dus.
Moderator, je mag gerust een slotje op dit topic zetten hoor.
Greetz !
Jo D.
Welneee, niks slotje, je moet het ook niet zien als een topic om daadwerkelijk de beste gitarist te verkiezen, dat is inderdaad bullshit.
Maar het is wel leuk om te zien wat nou een beetje de favorieten zijn onder forummers en soms zie je weer eens leuke onbekende namen die je dan weer kunt gaan beluisteren.
Hehe... Weet ik wel hoor...
Ok, dus... Jose de Castro...
http://www.josedecastro.net/index2.htm#
Jullie wellicht bekend, al had ik er tot gisteren (toen ik op de site van Lord Riffenstein kwam) nog nooit van gehoord...
Greetz !
Jo D.