ja wie weet..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bins
Printable View
ja wie weet..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bins
oh deed ik dat steeds verkeerd :sssh:Citaat:
Origineel gepost door Bins: Beetje beter lezen, dan kom je er wel uit
Waarom reageert hier niemand op?
SRV! Hoe was het om met hem te praten?
Hi Guitardude!
Ik weet niet hoe ik zo'n citaat moet inplakken. Tips?
De SRV-man heb ik in 1983/84 of '85 gezien in Paradiso. Ik weet het jaar niet precies en kan de foto niet zo snel vinden. Eerste rij, te gek maar VEEL te hard. wat zeg je? Die Vibroverbs stonden recht in mijn oor te tetteren. Volgens mij was Vaughan ver weg (dope/drank?) Na afloop wat blijven hangen aan de bar, en toen kwamen de drummer en bassist door de zaal en wilden naar de meiden. Even gekletst en gevraagd of SRV ook nog kwam. En dat was zo. Even gekletst, hij was super doof (gedoped?) ik vroeg hem naar zijn gitaar en over het erop staan en aan de hals omhoog trekken. Daarop zei hij dat niet met elke neck kon, en dat ik dat vooral niet thuis moest uitproberen. (Heb ik ook niet gedaan, mijn '75 strat was toen nog heilig).
Toch wel een indrukwekkende avond voor een 17?-jarige. Ik ben toen met mijn maten op hem afgestapt. Dat zou ik nu niet zo snel meer doen. Hoe meer je van dat soort mensen ontmoet, hoe beter je ziet dat ze heel normaal zijn. Ook maar 5 vingers hebben om gitaar mee te spelen en nog niet zo verbaasd kunnen zijn over een nieuwe ontdekking op de gitaar. En dat is leuk!
In die laatste zin moet natuurlijk staan dat ze nog net zo verbaasd zijn, nu staat er dat ze nog niet zo verbaasd zijn. Typefoutje.
Niet dubbelposten. Er bestaat ook een edit knop weetje...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ron Houben
Ik heb de SRV-man nog gekend, kwam regelmatig bij ons langs
citaten kun je weergeven door de quote knop rechtsonder het bericht te gebruiken, en dan tik je je eigen bericht er gewoon onder...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ron Houben
Weer wat geleerd. Dank je wel. Ook voor de normale en niet overtrokken reactie.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Harry
Het doet me nooit zoveel, ik bedoel het zijn ook maar mensen maar goed:
Papa Roach, biertje mee gedronken (nog voor doorbraak)
Gitarist Rufus Wainwright, praatje mee gemaakt
Mad Caddies (gitarist, blazersectie)
Shit hee dat was het al, ik moet er eens vaker uit gaan!
Rufus Wainwright is toch die van Hallalujah dat nummer???Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeadStar