TOEN was woodstock nog een van de vele concerten. LATER is dit concert legendarisch geworden. Je gaat niet DAN al zeggen dat ze op woodstock gebruikt zijn. Ik geloof er niets van.
Printable View
TOEN was woodstock nog een van de vele concerten. LATER is dit concert legendarisch geworden. Je gaat niet DAN al zeggen dat ze op woodstock gebruikt zijn. Ik geloof er niets van.
Als je goed leest is het vodje uit 1990. Toen was Woodstock al wel wat.... Het vodje is dus later erbij gemaakt. Om te checken gewoon een mail naar Marshall en kijken of zij idd dat vodje erbij hebben gegeven.
Dit vind ik ook zo vervelend, een complete gitaar in delen aanbieden, ik dacht dat dat een typisch ebay geintje was: http://muziek.marktplaats.nl/snaarin...Nid&fta_ind=14
En kijk dan bij alle advertenties van de aanbieder.
Wat een rukker zeg. Best vermoeiend zo'n figuur.
Ik heb (nog) geen vervelende ervaringen met marktplaats en dergelijke. Maar ik ga dan ook altijd zelf langs om het op te halen zodat ik kan kijken of het iets is.
ik heb een tweedehands versterker gekocht, bleek ie dus als ik hem aanzette en als ik hem in z'n overdrive zette een ontzettende pokkeherrie te maken...
een hele tijd geen elektrische gitaar meer gespeeld, en uiteindelijk erachter gekomen dat iemand uit de straat zelf versterkers bouwt... (hele grote dan voor op concerten enzo)
ik me versterker daar gebracht... was er dus iets kapot van de toonregeling...
voor 7 euro heeft ie het vervangen :)
maarja... versterker zelf kon ik voor 25 euro meenemen... dus ach..
Nee, ik ben niet afgezet.
Wel vraag ik me af of ik mezelf gisteren niet heb afgezet :satisfie:
Gisteren mijn Marshall TSL 100 voor € 700,- verkocht. Het ging allemaal bijzonder gemakkelijk! (Zo gemakkelijk dat ik me begon af te vragen of ik er niet te weinig voor gekregen heb.)
De top was al 7 jaar oud, maar ik heb er niet veel op gespeeld. Dat heb ik ook netjes gezegd.
Niks mis mee of is er iemand genaaid? :)
Ik ben niet afgezet, wel misleid.. Zo'n gast had een jcm800 2210 te koop voor een hele leuke prijs. Amp was helemaal origineel volgens hem, perfecte staat, het standaard verhaal..
Het enige nadeel was dat ik er ruim 200 km (enkele reis) voor moest rijden, kom ik daar: blijkt het een omgebouwde combo, met gefiguurzaagd marshall logo... Wat een kutzooi, beetje mensen lokken met wat je niet hebt staan...
Heb onlangs een Telecaster clone met een mooie mahonie body gekocht via marktplaats. Zowel in de advertentie als in een email vertelt de verkoper dat deze gitaar voorzien zou zijn van fender USA elementen. Ik kon hem ook zonder elementen kopen, dan was ie 60 euro goedkoper. Ik toch maar die 60 euro meer betaald.. Wat denk je? Gitaar komt keurig aan.. maar gewone goedkope elementen die nog nooit in de buurt van de USA geweest zijn. Heb hem net een berichtje gestuurd met het verzoek 60 euries terug te storten. Geef hem nog even de kans dit te regelen. Zoniet nagel ik hem aan de schandpaal daar hij nog veel meer advertenties op marktplaats heeft staan.
dat laatste zou ik toch voorzichtig mee zijn.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kidvic
smaad is iets dat jouw meer als 60 euro kan kosten.
al hoop ik wel dat je er met zijn tweeën uit komt