Nou, het was ooit wel een serieus concept, maar nieuwe eigenaren, verbouwing en alleen de naam behouden. Prutsers. Maar goed, het zal wel beter zijn voor de klandizie
Printable View
Jep, vroeger, pakweg 12/13 jaar geleden heette het Sally O’briens. Traden toen echt leuke coverbands op. Nu heet die pub anders en draaien er alleen maar popi Jopie muziek en smakeloze apres ski muziek. Jammer. De meeste jongeren (onder de 30) Willem geen live bands meer. Slecht voor de omzet te hard en te duur ?
Misschien is het een makke van mij, maar de meeste U2 muziek is zo kapot gedraaid en heb ik zo vaak gehoord dat ik het afzet als het op de radio komt. Pride, with or without you, I will follow, when love comes to town, one…. Te vaak gehoord, dus saai voor mij.
Doet niks af aan de kwaliteit, maar ben U2 moe… hoe geniaal ook.
Terwijl ik dat met een band als The Red Hot Chili Peppers totaal niet heb. Misschien dat die combi van funk en rock me meer aanspreekt. Smaak, maar als ik weer een plaat, oud of nieuw van de Peppers hoor, gaat de radio harder.
Anderen vinden de Peppers kut, maar ik geniet ervan en speel het thuis ook vaak. 😁
Maar wat Angela zei in die uitzendingen: de zanger van de Peppers is toondoof en dat is toch heel bijzonder voor een zanger.
Wat U2 betreft: Bono heeft een enorm bereik en ook veel charisma. Maar het is mijn smaak niet hoor, niettemin vind ik het wel kwaliteit.
'Het randje' is ook een bijzondere gitarist en doet geen standaard accoordjes, daarentegen vind ik de bassist en de drummer heel matig.
Daar sluit ik mij helemaal bij aan Hans 🙏
Niettemin geniet ik van het tv programma en hopelijk volgend seizoen weer. Genoeg tributes nog niet gehad: Hendrix, Guns n Roses, Van Halen, George Michael, Elton John, Beatles, Led Zeppelin, Aerosmith, Nirvana, Pearl Jam, Janis Joplin… genoeg voor nog een paar seizoenen. Wellicht tributes uit Vlaanderen er ook bij ? Ben zeer benieuwd.
Ik wacht op een YES, Genesis, CSN&Y tribute etc.
Daar zal Arjan jou ook 100% in steunen.
Een Yes tribute lijkt mij zeker wat, maar ik meen dat ik er eentje hier gepost had die jij helemaal kut vond.... toch?