Mooie foto's van een mooie, heel knap afgewerkte gitaar. mooie referentie voor je zaak stijn. Ik verkies deze bouw boven de Viebas, hier is het de soberheid met tegelijk verfijnde accenten die een zeer profi uitstraling geeft.
Printable View
Complimenten...
Ik ben sprakeloos.
Frans
Vakmanschap:ok:
Ik moet zeggen dat er op het "bouwforum" toch aardig wat gasten zitten die verschrikkelijk mooi kunnen bouwen.
Zit hier altijd met bewondering naar te kijken.
@ a s beat:
Zo had ik het nog niet bekeken, ik wou de laminaat van de wings laten zien, maar het is inderdaad een schoon foto geworden, ik was zelf verbaasd toe ik ze op de pc zag.
@ barno: Het is telkens een zoektocht naar looks (maar dat moet ik jou niet vertellen :))
De viebas heeft tijdens het bouwproces wat teveel meegemaakt, waardoor er teveel onnodige details in zitten. Ze is door de smaak van de opdrachtgever ook iets 'te' geworden (ik hou niet van gouden hardware).
Nog even dit:
Foto's zijn getrokken met een cyber-shot van zeker 5 jaar oud ...
s.
Echt Prachtig!
Als ik niet uitkijk, ga ik ook nog eens zo'n scheve willen maken... :D
te gek man ziet er echt super vet uit :ok:
Ik begrijp nog steeds niet hoe iemand in hemelsnaam zou kunnen spelen op een 7 snarige gitaar met frets die scheef staan. Maar het is een indrukwekkend apparaat geworden. Stijn, dit kan je weer bijschrijven op je lijst van meesterwerken!!
Gefeliciteerd.
(Ik hoop wel een keer een filmpje te zien van het bespelen ervan)
Gr.
Gerard
Als je de eigenaar erop ziet spelen, dan leg je spontaan je gitaar opzij en ga je bas spelen. Of drummen.
filmpje, en live foto's komen eraan, optredens van dit nieuwe project zijn 7 en 18 februari.
Er is wel een klein probleempje opgedoken: De gitaar weegt +/- 2,7 kg (Eindelijk eens degelijk kunnen wegen op een oude keuken weegschaal)
En de gitaar is redelijk topzwaar...
Na de tuners te hebben gewogen:
schaller locking: 46 gram (zitten er nu op)
sperzel locking nut: 28 gram (zitten op een parker fly)
hebben we besloten om er sperzel open gear soundlock tuners op te zetten, ik ben eens benieuwd hoeveel dat die wegen.
Maar het gaat de gitaar op z'n minst ten goede komen.
Valoosj had geopperd om een stukje lood in de control cavity te monteren, maar juist omdat de gitaar bijna niets weegt, wil ik liever niets toevoegen...
s.