Ja... natuurlijk..sure..
Printable View
Nu je het er toch over hebt: in een PB naar de topic starter, in een niet zo ver verleden, noemde ik hem 'spijker'. In een verder volledig serieus bericht, dus nog geen hint van plagen of niet serieus nemen. Ik zag daar geen enkel probleem in, maar je wil niet weten wat een diarree aan onredelijkheden ik over me heen kreeg, niet in het minst om die benaming. Ik begreep er geen hol van, want spike=spijker, valt niks op af te dingen, maarreh....ja hoor, Pepe, jij bent uiterst respectloos geweest over de topic starter in dit topic :D
Goed dat we even hebben kunnen bijpraten. Volgende keer neem ik koekjes mee http://www.gitaarnet.nl/forum/images/icons/icon10.gif
Gewiste accounts staan niet meer in tabellen, maar inactieve accounts (zoals de "guest" account van drap en dus in ons toekomst-idee "ex-gebruiker") wel. DAT is juist waar we elkaar steeds niet vinden. Ik heb 't over die tabel waar OOK de inactieve accounts in staan en jij hebt 't over gewiste accounts.
We zijn 't volgens mij ook niet oneens, maar lullen keihard langs elkaar heen :D.
Dat idee had ik ook :D
Nou ja, misschien vrijwilligers die het ook niet meer zo zien zitten hier op gitaarnet die mee willen doen aan een wetenschappelijke proef?
Iemand nog iets gehoord van Bass Blom?
Slapjanus? Nee, ik neem mijn laptop mee naar de pizzaria om daar lekker verder te forummen. Da's lekker.
Bovendien, ik ben er heilig van overtuigd dat ik niet bij het verkeerde eind zit. Wat ik poste is mijn kant van het verhaal. Ben je het er niet mee eens prima.
Enige dat ik aangaf is dat ik het nut niet meer inzag van die discussie omdat mijn opmerking alleen ontweken/genegeerd werd.
Ik ben niet opgevoed met iets toegeven om er vanaf te zijn als ik er niet achter sta. Dat vind ik slap. Zou me nog liever doodvechten, dan me er zo laf onderuit lullen.
Kan best zijn dat we daarin van mening verschillen. Als jij liever de tweede optie kies, dan prima. heb ik alle respect voor.
Sjesus heb ik al dit lekkers gemist, jammer.
In het kort, je moet maar gewoon accepteren wat de mods hier doen of anders weg gaan, weg blijven is niet altijd makkelijk (ervaring).
De mods luisteren van af het begin al niet naar kritiek en noemen je een zeikerd of jankerd als je er over begint en inhoudelijk reageren daar beginnen ze niet aan.
Jammer maar helaas, ik accepteer het maar en ga gewoon af en toe tot aan de ban grens en laat het daarbij.
Het heeft namelijk geen zin om er over te beginnen.
Maar als iemand er toch over begint haak ik graag aan :seriousf:
Herstel, als ik het over mods heb heb ik het in dit geval over een paar mods (het is niet geheel toeval natuurlijk dat het de mannetjes hieronder zijn) de meeste doen wat ze moeten en paar wat ze willen.