Hoe kun je nou een PB sturen als je geband bent? :???:
Printable View
Ik wil 't je wel ff laten proberen :D.
Hey! Ik zal jullie nog eens een veer in je reet steken! :sneaky:
Nou, ik vind persoonlijk gezeik over machtsmisbruik, pompeus gedrag helemaal niet per definitie verkeerd als je ook een klein beetje kan laten zien waar dat dan ligt.
Dat hoeft ook niets met gezelligheid te maken te hebben, zo lang men zo'n beschuldiging/observatie ook een KLEIN BEETJE hard probeert te maken. Dan laat je zien dat bepaalde zaken je niet lekker zitten en waarom. Dat hoeft niet negatief te zijn, dan kan juist zelfs betrokkenheid bij het forum aangeven.
Maar als iemand alleen maar beschuldigt zonder dat verder een beetje netjes te onderbouwen, is dat idd niet bevorderlijk voor de sfeer van een discussie. Je kan je immers met geen mogelijkheid verdedigen tegen zo'n vage beschuldiging zonder enig concreet aanknopingspunt... en het kan je op dezelfde manier ook totaal niet helpen om eventueel verkeerd gedrag/beleid aan te passen.
Even binnen de context lezen Hans ;) Hubert zei dat -ie soms andere mensen geband zag worden waarvan hij niet altijd de reden begreep. Nou, de reden zal er vast zijn maar als je die niet vraagt kun je al gauw de aanname doen dat het willekeur is, of onterecht, of machtsmisbruik of een andere populaire drijfveer :D
Een voorbeeld: hoofd postte vorige week een verschrikkelijke foto en werd geband. Joey postte een verschrikkelijke foto en die kreeg een berisping. Willekeur? Dubbele standaard?
Welnee, ons lieve hoofdje postte expres die foto om een ban te krijgen. Hij had namelijk tentamenweek en wilde zijn toegang tot Gitaarnet wijselijk beperken. Toen dat niet lukte heeft hij om een ban gevraagd, hetgeen geschiedde. ZO maar even een voorbeeld van hoe een situatie héél anders kan worden opgevat als je de achtergrond niet weet.
Ooooooh, dus nu is het ineens vriendjespolitiek? Als je de mods kent krijg je wel een ban en iemand die de mods niet kent is gewoon de lul en moet het doen met een berisping?? Fijne boel!! :sneaky:
ik wil alleen nog even duidelijk maken dat ik enkel en alleen problemen met Bert K heb: voor de rest doen de mods goed hun werk.
en wederom, als jij een plaatje van een paard post en een mod reageert met furieus omdat je iemand zou hebben vergeleken met een koe (waarsch voelde hij zich alleen zelf aangesproken) en daarbij nog even je persoonlijk aanvalt in een PM, zou je dr ook wat aan willen doen lijkt me.
Ik zit al fucking lang op dit forum en heb amper problemen gehad, ik heb 2 weken terug mijn allereerste (terechte) ban gehad maar blijkbaar is dat bij de verkeerde persoon blijven hangen.
ps: koe en paard zijn fictieve vergelijkingen: Bert K is geen paard of koe. :satisfie:
Ik heb nooit problemen met Bert, nooit gehad ook. Hij baalt momenteel als een stekker en persoonlijk vind ik dat er veel te lang wordt doorgezogen over iets dat helemaal niet zo belangrijk is. Bert is een Rotterdammer en die kunnen wat kort voor de kop zijn af en toe, big deal.
Ik zeg: zand er over en een biertje kan wonderen doen.
hehe ik ben ook een Rotterdammer, dat zal t wel zijn ;)
1800 achter t schoolplein Bert! :rockon: