me too!!! me too!!
Printable View
me too!!! me too!!
Lees net dat chris cornell heeft afgezegd!!!!! Om zn cd af te maken. Toch beetje JAMMER :|!! Nu komt er een noorse band, de Noorse formatie ANIMAL ALPHA en ze hebben het over de explosieve frontvrouw 'Agnete' op de pinkpop site.. nou ik ben benieuwd :D
chris cornell kan me niet boeien en animal alpha ook niet. zag dat flogging molly als tweede band al speelt, lachen dan.
Het is bijna zover, nog tien daagjes...
YEAH BABY YEAH :cooler:
Afgelopen vrijdag ging dan toch eindelijk mijn kaart op de bus...dus geen PinkPop voor mij dit jaar :( Vind het wel erg jammer want ik had echt onwijs veel bands willen zien die op PinkPop staan. Maar ik ga nu naar Lowlands!
vandaag nog 2 kaartjes gekocht (50eurie)voor zondag op marktplaats gekocht
killin in the name of....:blast: yeeeah ill be there
yeah over een krappe week helemaal los, een weekend lang!
ik ken die hele chris cornell niet, maar ik het afzeggen van een concert om zo'n reden echt een zwak... Vind hem nu al waardeloos... ziekte of familie problemen is goed voor te stellen...
Maar je cd afmaken?? Zal best veel geld vanaf afhanegen, maar ik vind het echt laf:)
maar ja:D:D Het is bijna zo ver:D
Chris Cornell niet kennen, SHAME ON YOU .
Leadzanger van Soundgarden, daarna nog platen gemaakt in Audioslave ( ook vet ) .
z'n solowerk is aardig te pruimen, Euphoria morning is echt míjn zondagochtendplaatje.