Mijn overige "losse" pedaaltjes heb ik op een baordje laten zetten.
Deze kan ik verbinden met mijn al bestaande pedalboard, maar dit terzijde ;-)
http://img249.imageshack.us/img249/3...feb2007sg2.jpg
Printable View
Mijn overige "losse" pedaaltjes heb ik op een baordje laten zetten.
Deze kan ik verbinden met mijn al bestaande pedalboard, maar dit terzijde ;-)
http://img249.imageshack.us/img249/3...feb2007sg2.jpg
Net boardje maar vooral...wat een klerescherpe foto gast.
Mooi board,mooie pedalen..erg vet :)
Vind die boards van PL over het algemeen wel erg fraai!Welk matariaal is datzwarte spul wat ie gebruikt?
Zeker mooi board, vraag me altijd wel af wat er allemaal onder die verhoging zit. Bij de boards van PL gaat er altijd veel ruimte 'verloren' lijkt 't wel..
Prachtig board. Ik mis alleen nog een "familie-foto" met je andere board...;)
moet ik wel een nieuwe doos tissues kopen om de kwijl weg te vegen...:sssh:
Vaak ligt er iets van stroomvoorziening onder ofzo of eventueel buffers etc..kan vanalles zijn.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robzilla
Klopt, voedingen en buffers idd. Meestal doet ie er een paar extra in, wil je later je board uitbreiden. Zoals dat kan bij die verhogingen, waar je de Korg tuner ziet zitten. Bedankt iedereen voor de positieve reactie's ik ben er ook erg blij mee met dit plankje :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert-gitarist
Misschien een hele brutale vraag hoor(je hoeft dus ook niet te reageren of via pm ;)) maar wat ben je nou kwijt voor zn board wat je nu hebt?Ik wil namelijk in de toekomst(waarschijnlijk volgend jaar) ook een board laten maken en zit dus aan PL te denken.Hij maakt zulke mooie dingen en zo goed ook..Echt mooi stukkie werk!
DAMNED!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeroenZ
Dat is een fraai staaltje werk zeg! :eek:
En het zijn ook niet de lulligste pedaaltjes die erop liggen. Knap spul! :cooler:
hoe ziet een pl board er na een aantal jaar intensief gebruik uit?
alle foto's die ik zie zijn ze nog nieuw en zo netjes...
i wanna see some chopped of paint :D