Daar gebruik ik wel weer paint voor. Ik heb ze ook niet getekend maar vanuit een foto uitgeknipt in paint. Vervolgens alles om het knopje de zelfde kleur gegeven als het gedeelte waar ze op moeten komen, knippen, plakken en je kippenkop zit er op
Printable View
Daar gebruik ik wel weer paint voor. Ik heb ze ook niet getekend maar vanuit een foto uitgeknipt in paint. Vervolgens alles om het knopje de zelfde kleur gegeven als het gedeelte waar ze op moeten komen, knippen, plakken en je kippenkop zit er op
Aha. Laatste vraag nog (sorry:(): hoe maak je die letters zo mooi (zoals op je Plexitone)?
Dat was wel een hele stunt
Je hebt in PP onderin je scherm "insert wordart" Daarmee kan je verschillende soorten letters maken met verschillende fonts. Ik heb .lexi .one geschreven zonder vulling en P.... T... met vulling en net zo lang geschoven tot het in elkaar pastte. (De puntjes zaten er dan natuurlijk niet bij)
Ik ben wel benieuwd wat je er van bakt. Als je nou vragen hebt...PM me dan even. Hebben andere mensen ook nog iets aan dit topic.
Gr N
http://i69.photobucket.com/albums/i4.../racktuner.jpg
wat denk je van deze rack tuner? :D
Makkelijk te bedienen met maar 2 knoppen zou ik zeggen :-)
Nou je het zegt: er staat ook nog een tuner op de foto :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Valoosj
ik weet op wat je het hebt, maar stel je voor, 2 echte knoppen op een vrouw. dat zou toch zoiezo 'mute' en 'seks' moeten zijn :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arno P
mis er dan 2
food
bier
ik zou al heel tevreden zijn met die eerste 2. om de bierbuik die je kweekt weg te werken kun je best zelf naar de koelkast lopen. zo blijf je fit voor die 20 keer per dag dat je op seks drukt
tjah
das waar, anders lig je alleen maar in bed