als ze er geen plek meer voor hebben?
Printable View
als ze er geen plek meer voor hebben?
Ah, duidelijk. Van de "rigs" dus, want per apart pedaal zie ik geen plaatjes. En Nelly heeft een hele andere stijl...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert-gitarist
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dr.distortion
meer ruimte,
ik heb nu toevallig wel ruimte op m'n plank (ook voor het eerst sinds tijden)
maar een wah neemt gewoon verdomd veel ruimte in
Ja en nog een belangrijke reden! De wah wil vaak nogal wat ruis veroorzaken als ie dicht bij de voeding in de buurt staat! Als je hem naast je plank of buiten je kist zet scheelt dat soms erg veel!
YepCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artnaz
Dit is mijn eigen stijl. Ik heb hier op mijn werk geen tekenprogramma's maar dit heb ik met powerpoint gemaakt. Het is wel even knutselen maar het gaat best. Paint werkt niet. Dan kan je nog beter in Word gaan tekenen.
Die real Echo vindt ik echt te gek. Hij is onhandig, lomp en niet te bedienen maar klinkt als een klok. Je moet niet een nette delay in de maat willen maar het is wel een kathedraal in een blikkie.Citaat:
Die zwarte is een flanger van Aria die ik gebruik als chorus. Klinkt even wat dikker dan een boss oia. Als flanger is ie trouwens waardeloos.
Interessant, ik wil ook wel zo'n Real Echo proberen...:p
Enneh... Met Word kan ik me nog iets voorstellen, maar PowerPoint...:o?
PM me even een paar pedaaltjes die je hebt. Maak ik een voorbeeldje.Citaat:
Volgens je profieltje speel je op deze versterker. Even een schetsje in PowerPoint. Oefening baart kunst. Logo's is alleen niet te doen vaak.Citaat:
http://i86.photobucket.com/albums/k1...rocks/engl.jpg
Phoe! Netjes hoor!
Ik heb nu ook wat geklooid, en inderdaad, zo moeilijk is het niet! Vroeger probeerde ik het soms met Word, maar daar kun je objecten niet plaatsen daar waar je ze wilt hebben. Bij PP is dat gelukkig wat makkelijker, je kan symmetrische figuren maken met meerdere objecten:D.
Ik vraag me alleen af hoe je die chickenhead-knopjes zo mooi hebt gemaakt...