ja is gewoon een chinese musoland ofzo, kan me niet veel schelen, er staat dat ie nep is en ik vind hem opzich wel 300 euro waard. leuke kopie om stoer te doen richting vriendjes op school ofzo.
zie het als een vergulde stagg
Printable View
nee er staat niet dat die nep is, er staat dat deze uit de chinese Epiphone fabrieken komen en dit een Epiphone met Gibson headstock is, kijk maar naar de advertentietekst........
" Deze "Gibson" is gebouwd in de fabriek van de chinese Epiphone modellen. Voor een speciaal publiek worden ook epiphones aangeboden met een Gibson Headstock. Alles is verder hetzelfde ook als je de pickups er uit schroeft, qua werkzaamheden en gewoonten kom je exact dezelfde dingen tegen als met een reguliere epiphone les paul,,,
De body is lekker zwaar en natuurlijk mahonie met een maple top.
De pickups zijn passief en dus iets bluesier dan de actieve versie.
Deze kun je er eventueel wel in krijgen tegen een meerprijs 200 euro incl arbeid.
De prijs van deze gitaar is de kostprijs om 'm in nederland te krijgen en daarna is deze nog voorzien van Dadario 010 en volledig afgesteld. Deze gitaar dus 100 % nieuw en in top conditie.
Zoals je weet heb je epiphones en epiphones en ik kan je zeggen dit is een goeie !!!!!!
De verzendkosten zijn 7,00 euro .
Wil je 'm eerst zien of bespelen, dan ben je van harte welkom in het westland "
wat ik het "enge" aan deze advertentie vind is dat de kop al veel beter is dan de "standaard" kopieen (trussrod klopt), de neck heeft echt parelmoer inleg en over het geheel ziet hij er best wel goed uit
het enige wat net niet klopt is open boek lijn op de headstock, die is te vlak
eerlijk gezegd als ik op zoek was naar een epi (wat ik overigens niet ben :D ) en een ZW fan was (wat ik zeker niet ben :D )dan zou ik deze gitaar best wel eens willen testen
http://www.2dehands.be/prachtige-pro...l?muz_instr=27
Er kwam een glimlach op m'n gezicht :D
Citaat:
Hallo,
ik verkoop mijn elektrische gitaar,
het is een houtkleurige gitaar met zwarte strepen van het merk
Richwood! Nu kan je denken Richwood is een beginnersmerk, MAAR Richwood heeft verschillende series van gitaren! De gitaar die ik nu in mijn bezit heb is van de SILVERseries, die series worden gebruikt door professionele muzikanten! Maar dat niet alleen, de gitaar is een ook een special edition! In totaal zyn er maar 100000 van gemaakt in de HELE WERELD!
Het gitaartje speelt gewoon PRACHTIG, ik heb er al een 4 optredens meer gedaan en nooit heeft hy my in de steek gelaten! Mijn gitaar is voor alle genres zoals metal, rock, maar ook akoestisch! Dat komt omdat de gitaar 2 single coils heeft (akoestisch) en een humbucker (metal, rock). De gitaar is bestemd om mee op te treden of gewoon als collectorsitem!!
De reden van verkoop is omdat ik een drumstel ga kopen! De gitaar is gewoon een koopje!!
KOOPPJEEEE!!
4 optredens en nog niet kapot...., dat konden Jimi Hendrix, Ritchie Blackmore of Pete Townsend meestal niet zeggen.... En dan slechts 100.000 exemplaren....
En ook nog een beetje Eddie van Halen-look.
Hebbedingetje mensen, niet allemaal tegelijk !!!!!!
Maar...., wel een beetje off-topic, want wie twijfelt hier nu nog....??? :)
Gr. C.
Tjah natuurlijk wel off-topic maar ik wilde het jullie gewoon niet onthouden ;).
Dank, dank, dank... !!!!!!
Gr. C.
PS: hee Rock 'n roll, hoe zit dat met die Richwood Strat van jou in je sig...? Of is dat zo'n gewone Richwood waar er heel veel van gemaakt zijn en zonder acoustische single coils en die na 4 optredens al weer stuk is...? Je weet wel, zo'n beginnersgitaar...? ;)