Hallo EJ het is na alweer 1 big muff, en de comet ben ik ook zeker super blij mee. Het is dan wel de compleet geuprgade comet :D En natuurlijk bedankt voor het compliment :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EJ NL
Printable View
Hallo EJ het is na alweer 1 big muff, en de comet ben ik ook zeker super blij mee. Het is dan wel de compleet geuprgade comet :D En natuurlijk bedankt voor het compliment :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EJ NL
Welke Muff heb je weggedaan dan? En waarom als ik vragen mag?
Ok een duit in het zakje
Ik kan geen foto's maken op het moment omdat mijn camera is gejat en ik een telefoon uit het jaar kruik heb maar dit geeft ook een beeld.
http://i86.photobucket.com/albums/k1...ocks/board.jpg
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artnaz
Eigenlijk heb ik er geen een weggedaan, maar de russische was opeens kapot, en moet ik eigenlijk nog steeds een keer naar kijken(luiheid).
Maar eigenlijk wil ik wel eens andere fuzz pedalen gaan proberen, want ik ben eerlijk gezegd die big muff ook wel een keer zat. (alleen heb ik jammer genoeg geen centen)
Mooi hoor. Waar maakt iedereen die mooie plaatjes toch mee? Ik heb dagen met Paint geknoeid, maar zoiets krijg ik er toch echt niet uit...
En hoe bevalt die Real Echo? En wat is dat zwarte pedaaltje?
Volgende week krijg ik mijn Rus binnen... TB, met jack-input, en de "goedkope componenten zijn vervangen":D:D:DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rhcp_schipper
Ik ben erg te spreken over de Russische Muff!
Citaat:
Bij wie heb je dat laten doen? En wat bedoel je emt jack ingang?(adapter ingang?)
En welke "goedkope onderdelen" zijn vervangen dan?
www.guitargeek.comCitaat:
Plaatjes daarvan kopieren,snijden en plakken etc ;)
Helaas staan niet alle pedalen erop(althans die ik gebruik :D ) maar goed,de rest kun je eventueel zelf maken ofzo.
www.mohomods.com
Ik weet niet precies welke onderdelen zijn vervangen. Ben ook wel benieuwd, zal eens informeren.
Ik weet niet precies wat een EMT-jack-ingang is, maar het een gewone 9V, centre negative adapter ingang. De Rus heeft normaal alleen voeding met batterij.
heyz!
Ik ga komend weekend ook mijn pedalenbordje bakken, wat ik daarna natuurlijk hier te kijk zet. Ik heb echter een vraagje: waarom zetten veel gitaristen de wah buiten het bord?
Groetjes Serge