En altijd binnen gestaan.......:ok:
Printable View
nou nog een leuke dan.. heb de munten niet liquide maar oh wat had ik graag zo'n MIJ Tokai LP Goldtop .. de vette bucklerash neem je voor lief
http://link.marktplaats.nl/m1084342547
jump on it zou ik zeggen.
Ik zeg: buitenkansje. Zeker voor die prijs !
Wat mensen toch in een Les Paul zien.....
Ik zal het wel nooit begrijpen.
Haha tja, ik zie er wel wat in en snap ook niet waarom! Misschien is de liefde voornamelijk begonnen doordat al mijn grote helden er op speelden. Het is eigenlijk maar een lomp instrument. Een strat ligt beter op de schoot, is niet zo loeizwaar, duwt geen randen in je buik, laat je onderarm mooi over de Body glijden, voelt fijner aan de achterkant van de hals en laat je beter bij de hoogste fretten komen. En toch, pak ik vaker mijn les paul. :D
bijan alles wat je schrijft daar kan ik het mee eens zijn en toch kon ik niet wennen aan een strat.... Nota Bene: m'n Fender MIM Strat classic 60's heb ik ingeruild voor een 'Burst' Tokai Love Rock LS 75 die jaloerse blikken opwekte bij mijn muziekvrienden.... Edoch waar vind ik een gitaar met de ergonomie van een Strat en de 'beleving' van een Les Paul? kwam ik zomaar bij de SG 60's tribute terecht.... niet loeizwaar, geen randen in m'n pens, onderarm valt lekker over body.... supernekkie.... heerlijk geluid .... nu ligt er dus 'ter aanvulling' van het SG-arsenaal met PAF-kloontjes ene 2008 Tokai SG te wachten op z'n verbouwing.. (en daarom wordt het budget daaraan opgestookt) vandaar geen Tokai Love Rock Goldtop voor mij deze keer....
http://www.marktplaats.nl/a/muziek-e...sPage=lr&pos=2
Staat in de categorie gitaareffecten: Wees er snel bij!
Vorige eigenaar:
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...bdb2bbaac9.jpg
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Da's niks. Niet true bypass ☺
Wel handig als je graag op de foto wil met een fan.
Van waaibomendraad... Kan niks zijn.
Tja, en dan staat er een erg mooie Gibson Les Paul Junior uit 1957 op Marktplaats. Op de twee knoppen na volledig origineel volgens de advertentie. Benieuwd waarvoor die van eigenaar gaat wisselen. Ik gok dat dat er al gauw 5.5K voor neergelegd moet worden. En als de huidige bezitter hebberig is zou hij wel eens 6.5K kunnen vragen. En dat voor het instapmodelletje :)
Nee, voor dat geld liever een normale LP met een fred-waardige top 😀
Sja, hij heeft mooie gitaren maar stevige prijzen. Die junior heeft ie al heel lang, gooit hem af & toe in de verkoop. Was ooit 3500 maar dat is minstens 15 jaar geleden, daar koop je nu de CS voor.
Maar instap modelletje... het verschil tussen de junior en een Les Paul was in 1959 een paar honderd dollar.:D
Een paar honderd dollar was in 1959 een hoop geld.
Even een vraagje ? niet om hier reclame te maken maar of de vraagprijs voor mijn spullen redelijk is ?
Er worden nu bedragen geboden van 400 tot 600 (via mail) , dat vind ik dus echt te weinig lijkt me ?
http://www.marktplaats.nl/a/muziek-e...sPage=lr&pos=9
Voor mij zou het voor een mint set bij €700 toch echt wel ophouden. Ik vermoed dat dat niet is wat je wilt horen, maar €1000 voor een set die nieuw €1150 kost (800 plus 350) lijkt mij overpriced.
Een package is altijd lastiger dan los. Je gitaar schat ik tussen de 6/700 en de amp 150. De rest is tientjes werk. Ik zou alles gewoon los aanbieden.
Die gitaar is 1100 nieuw he Joost.
de strat is nieuw 1129 en voor de vox heb ik 399 betaald , die zijn nu 369 nieuw .
Ik ga er van uit dat als een gitaar nog z.g.a.n. is, je 2/3 van de nieuwprijs mag vragen. Dus reken maar uit.
Daar heb je dan ook een 2ehands USA voor. Dan zal je toch onder de prijs moeten gaan zitten. Sneu voor je maar wel waar.
Geeft niet , vandaar ook mijn vraag of mijn vraagprijs reëel is . ik hou mijn vraagprijs nog even aan (er is altijd ruimte om te onderhandelen natuurlijk en ik hou rekening met de hollandse zuinigheid/gierigheid hahaha ) . Tzt zal ik dan toch de prijs aan moeten passen. Maar ondertussen staat het niet in de weg en eet het geen bananen .
Ok, maar ik ben het met Jutter eens dat €750 voor een mint exemplaar de max is. Dan zou je in jouw geval op €900 kunnen komen als je de set los van elkaar aanbiedt. Maar de high end m.i.m.'s zijn gitaren voor een bepaalde (en kleinere) doelgroep en zoals Jutter terecht stelt, komen deze 2de hands wel dicht in de buurt van gebruikte USA Standards. Voor die laatste is nu eenmaal een grotere groep liefhebbers.
Sa is't en net oars!
Ik ben dus geen fan van Sylvana Simons
zacht uitgedrukt...