Hoe is de kwaliteit van die pedalen?
Printable View
Hoe is de kwaliteit van die pedalen?
Euh, tis mijn eerste delay, dus echt vergelijken kan ik niet, maar hij werkt toch behoorlijk :)
Lijkt op de pedaaltjes die ik bij bas van den broek heb zien liggen.
Bas van den broek is de verzinner en importeur van Richwood spul. en volgens mij ook van die pedaaltjes. als je ettertje erop wilt hebben zet ie ettertje erop voor je.
lijken me leuke pedaaltjes voor Fnark.
"Hee man ik heb net een echte fnark delay gekocht."
of je noemt m pendaal.
"ik heb net een chorus pendaal gekocht... echt waar..." :-)
Nocki? Ben je dronken?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nocki
Ik heb trouwens men pedals wel compleet.. binnekort eens aan een board beginnen! 8-)
alweer veranderd, chorus en delay eraf vanwege te weinig intrappen, geeft weer ruimte voor de grote jongens, de Tim en de Everman FD deluxe.
http://img.photobucket.com/albums/v5...pedalboard.jpg
Prachtig plankje heb jij altijd. Hoe bevalt die Everman? Staat ook nog steeds op mijn lijstje....Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jero
hey fullorder,
dank je. De Everman blijft een erg goede fuzz, en door de vele instelmogelijkheden (4 trimpots binnenin) ben je ook niet per se veroordeeld tot fuzz face of big muff geluiden. Je kunt lekker je eigen fuzz geluid maken. Klinkt wel het best in combinatie met een van de drive pedalen (mijn amp is clean).
En met wat voor een pickups speel je? De Everman staat wel redelijk in het begin van de lijn zie ik dat goed?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jero
singlecoils, haussels in mijn tele en suhr v-60lp's in mijn strat, de everman staat inderdaad vrij vooraan in de keten, ik vind hem het best klinken als ik er de tim of eternity mee boost.
vanavond weer gespeeld, de everman heeft echt een hele vette oude zz-top vibe, blij dat ie weer op mijn board is!
Je hebt geen last van gebufferde pedalen nà de Everman? Daar had ik zo'n last van namelijk, bij de G2. Niet van alle gebufferde pedalen, maar van sommigen wel. Ik werd er helemaal gek van. Toch is het zo'n lekkere fuzz, en ben ik geneigd er toch weer ns aan te gaan...