nice, mooie burst!!!
Printable View
nice, mooie burst!!!
Thnx, en dat vond ik eerst juist heel erg lelijk ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leif
Ik houd wel van directe kleur overgangen. veel mensen vinden het goedkoop eruit zien maar ik vind het juist wel vet! :satisfie:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lexvandoef
prachtige finish
http://www.hagstromguitars.com/image...wede_VSB_L.jpg
http://www.hagstromguitars.com/image..._Swede_VSB.jpg
Hagström Super Swede Vintage Sunburst
fijn haggie :satisfie:
K gooi binnenkort wel ff een gibson plaatje onder de selector want dit staat zo kaal. Superrelaxte toets trouwens. En beter dan epiphone. :)
Mijn flame is trouwens ook veel mooier dan op t plaatje.
echt een Les Paul wil ik t niet noemen
niettemin is het wel een prachtige gitaar :satisfie: maar ik heb een zwak voor alle singlecutgitaren!
wat heeft ie gekost als ik vragen mag??
+1, is wel heeeel off topic eigenlijk maar wel een hele lekere gitaar ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paultje-k
Prijzen staan onder andere op de Nederland Muziek website.Citaat:
wat heeft ie gekost als ik vragen mag??
lekker gitaartje idd :satisfie:
in de winkel is ie geloof ik 660 maar ik heb m uit duitsland gehosselt voor 500:P
en hij siert niet alleen de k&m, maar ook mn desktop :)
maar de meeste tijd siert ie mij natuurlijk :cooler:
kheberookeen. Speel al jarenlang en heb vele gitaren in huis (gehad), zoals Gibson Les Paul, vele Fender Strats, een Ibanez Universe, een mooie Godin en een Gibson Explorer. Die Super Swede is de beste. Althans voor mij. Ik vind het een door en door professioneel instrument dat veel beter klinkt dan bijna iedere andere gitaar die ik kan bedenken (en dat begint al unplugged). Minpunt is de slechte bereikbaarheid van de hoogste frets, daar moet je echt op letten voordat je koopt.
Ik heb daar niet echt last van, dat je de hoge frets slecht kunt bereiken. Waar ik eerder last van heb ik dat de neck pickup veel te zacht klinkt dus ik vervang de 500k pot door een 1 meg en dan stel ik gewoon de pickup hoogte in.. Iemand het hier trouwens mee eens/oneens?? BTW ik mat 14,13k op de brug pu en op de neck pu (die dus heel zacht klinkt) 7,85k. Ik maak hier even een apart onderwerp van.