Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bernardduur
de wijze bernardduur spreekt!
is de screamer al af?
Printable View
Citaat:
de wijze bernardduur spreekt!
is de screamer al af?
En een DC brick?? Of een CIOKS?? Ik heb een hele tijd met een slechte adapter gedaan maar dat werkte voor geen meter; toen ooit overgegaan op de DC brick en nooit meer teruggegaan! Nooit problemen!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drap
De DC brick is voor mijn basboard; ik heb nu een CIOKS baby voor mijn gitaarbord
Ghehe, grappig. Ik had hier gister een post omtrent die CIOSK Baby power supply gewist en er een vraag over gesteld in een topic over CIOSK :DCitaat:
Die CIOSK baby heb ik inderdaad ook zien liggen bij de winkel waar ik altijd m'n zooi koop. Alleen is me ook al verteld op een ander forum dat ik wel ff moet kijken naar het aantal mA's. Deze persoon betwijfelde namelijk of het wel ging lukken voor 10 pedalen. Nou neem ik er natuurlijk twee, zal dit dan wel moet lukken?
Hee Drap,
Check ook even de T-rex Fuel Tank, volgens mij is dat precies wat je zoekt, 12 9 volt uitgangen in een compact doosje, dus dan hoef je er ook maar 1 aan te schaffen, schijnt perfect te passen onder de Pedaltrain...
Hoe werkt een pedaltrain eigenlijk met bevestigen?
Euh, eigenlijk niet, maar zo'n Fuel Tank kan je gewoon met wat Velcro aan de onderkant van de Pedaltrain bevestigen...
Voor een Pedal Power moet je aan de voorkant twee gaten boren voor de netsnoeren, er is hier wel iemand op het forum die dat gedaan heeft...
Ey thanx voor de tip man! :) Hij is nog te koop ook nog in m'n vaste winkel zag ik op hun website :cheerup: Vanmiddag maar eens ff inkopen doen daar :dance:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tristan
En dat monteren, daar kom ik wel uit denk ik :satisfie:
Dus een pedaltrain is gewoon een stuk zwartgeverfd hout?
nee het is een aluminum frame.. Ik heb er zelf ook een aangeschaft (zie vorige paar pagina's terug), alleen ik maak gebruik van een one-spot adapter..Maar als je iets van een VoodooLap voeding wil gebruiken staat er op de pedaltrain een handleiding, hoe die te bevestigen:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Axelll
http://www.pedaltrain.com/pt/voodoomount.pdf
Wat hij zegt dus Axelll :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door savecracker85
Die link kan ik ook zeker wel wat mee. Toppie! http://smile.smilies.nl/696.gif