Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fenndangoband
een zeer ondergewaardeerde chorus, ik vind hem echt fantastich (en de deal hoe ik heb hem gekregen is nog fantastiescher:P geruild met een metal zone hahahahahahahahahahaahahahahahah :sssh: )
Printable View
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fenndangoband
een zeer ondergewaardeerde chorus, ik vind hem echt fantastich (en de deal hoe ik heb hem gekregen is nog fantastiescher:P geruild met een metal zone hahahahahahahahahahaahahahahahah :sssh: )
Ik bump m'n vraag nog maar ff. Scheelt weer een topic. Weet iemand hier misschien het antwoord ook op?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drap
Tuurlijk
Power is het begin van alles. Als daar iets mis mee is kan er een hoop "rare" artefacten optreden
Ah, oke. Een iets zoals bijv. een Voodoolab Pedalpower is dus in mijn geval wel aan te raden? Ik had zelf namelijk het idee dat 10 pedalen wat erg veel van het goeie is met adaptors, maar bij een muziekzaak beweerde een werknemer van niet. Opzich heb ik die Voodoolab op het oog namelijk.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bernardduur
Gave pedalen & lekker simpel! Ziet er ook leuk uit al die kleurtjes! Ik zou inderdaad voor die retro-sonic Chorus gaan!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door savecracker85
Maar gaaf hoor!
LOL het gaat toch niet om de kleurtjes???
Niks mis met een kleurijk pedalboard :9Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeroenZ
Zeker niet, maar ik kreeg ff de indruk dat de look van de pedals boven de sound ging.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robzilla
Het zou wel eens in het stekkertje van de Holy Grail kunnen zitten. ik had namelijk precies hetzelfde verschijnsel en toen ik de Holy Grail weer op zijn eigen adapter had ipv de 1-spot was het geluid weg.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drap
Ik zal het morgen eens proberen zonder Holy Grail dan. Als het geluid dan verdwenen is weet ik het zeker. Thanx voor het antwoord! :) Ik heb trouwens geen adaptor bij die Holy Grail, zullen die los te bestellen zijn?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tijn