hahahaha ja dat is echt objectief!Citaat:
Dit is zonder meer een topgitaar en (al is dat objectief) mooi,zo mooi!!!
Printable View
hahahaha ja dat is echt objectief!Citaat:
Dit is zonder meer een topgitaar en (al is dat objectief) mooi,zo mooi!!!
domme tekst is het wel, maar is het ook echt verdacht?
Ik vind het geen domme tekst, hij haalt objectief & subjectief door mekander. Gebeurtd mij ook wel eens met dt....Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door paulbekkers
En hij spelt FiltertRons verkeerd :D....
Wel voor de verandering iemand die de moeite neemt om (veel) goeie foto's van het aangeboden product te nemen.....ervanuitgaande dat die foto's van hem zijn.....
Maar verder niks verdachts aan, toch??
Tsja, ik had graag mee willen genieten, maar de advertentie is al weggehaald...
Hoi
Kent iemand van jullie de gitaar in deze advertentie? Is dit een goede gitaar om mee te beginnen en denken jullie dat ik hiermee waar voor m'n geld krijg? Ik kan de website van de fabrikant niet vinden, of van een webwinkel die dit merk verkoopt, dus ik heb geen idee wat de nieuwprijs is.
Bedankt alvast
Henri
Bwoh, geen idee....maar lijkt me sowieso geen goeie instapper...ik zou effe wat euris drbij sparen en voor iets anders gaan bij your favourite musicstore....maar daar is dit topic niet voor...zoek ff verder zou ik zeggen!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door henrivw
Bedankt Tubescreamer voor je reactie. Ik zie er inderdaad maar van af. Dat euries erbij sparen is er nog even niet bij, maar wie weet, ooit... En dan kan ik het beter in een keer goed doen.
Joh da's my two cents hoor! Advertentie is trouwens al weg.....Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door henrivw
Niks geks hoor!
Hmmmmm Fenders altijd al een beetje evil gevonden!
http://img442.imageshack.us/img442/5...captureyg0.png
Ik twijfel ook een beetje of ik deze ga kopen: http://link.marktplaats.nl/163229193
Ik hou wel van de kleur sunburst, maar ik weet niet wat ik moet bieden... ;)Citaat:
te koop: Gibson les Paul Classic in mint staat bouwjaar 1985.
kleur: Sunburst
onzinbiedingen worden verwijderd!
Wat een mooie gitaar!!!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HaroldAling
Moet eigenlijk staan onder: post je Les Paul :chicken:
Hehe....tja zonder foto....maar bestond de Classic al in 1985? Dacht dat die pas begin jaren '90 opkwam....in sunburst!
Pfffrt haha sorrie hierna zet ik de computer uit maar deze is ook de moeite waard:
http://link.marktplaats.nl/163240517
Vooral de foto van het kampvuurtje zegt meer dan genoeg :seriousf:...
Zeg mag dit hier wel eigenlijk, grappige advertenties? Of is daar een ander topic voor? Awel zulle.... :sssh:
Een 'perfecte' kopie van een 1961 Strat? Ik denk het niet :)
http://www.2dehands.be/1961-fender-s...html?qq=fender
Kan best een leuke gitaar zijn, maar je hoeft ze dan ook geen 'perfecte kopie' te noemen. 900 Euro is dan ook wat overpriced vind ik zo :)
ik weet het wel zeker van niet :seriousf:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Badman
wel mooie fender kop zit erop :chicken:
Nou, niet met jumbfrets, graphtech en ebben toets iig.Citaat:
Ja klopt. Dat ben je ook wel ongeveer kwijt als je 'm zelf van Warmoth-spulli in mekaar schroeft, toch?Citaat:
Bovendien...ebben toets op maple? het zal wel smaak zijn maar wordt het dan niet heel schel?
Nee hoor,. Ik heb een strat met dezelfde combinatie. Tweedelige elzen body, esdoorn hals en ebben toets. Lijkt ietsjes warmer te klinken dan een esdoorn toets. Mooi helder met een strakke attack.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tubescreamer
http://link.marktplaats.nl/163332387
what the f**k. Silvertone een duur en zeldzaam merk. Het gewoon een beginnersgitaar merk of hebben ze ook duurdere series gemaakt?
En die klojo van die silvertone moet dringend een les nederlands volgen hoor
quote: "BOUWJAA: 2004' (worden niet meer gemaakt)"Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saf
Ja, daar ben ik behoorlijk zeker van... :chicken:
EDIT*
Volgens mij is die dude niet echt intelligent, ofwel 6 yaar oud.
De advertentie bestaat uit 1 lange zin (zo leest het toch) en hij heeft niet wienig maar viiiiieeeeeel moeite om juist te schrijven. Daarenboven slaat zijn gebrabbel op niets.
Hilarische add vind ik :)Citaat:
"kleur : blouw"
"je bent een super kenner op het gebierd gitaarmerken"
"de merk wienig gemaakt is het is een wienig voor komende merk"
"je kan er ook goed mee rocken als je er een bijfoorbeeld vlenger op aan sluit "
"alle Silvertone zijn bekend om de goede kwalietijd"
:seriousf:
ik vind het 'ruilen of bieden' als beginner al te mooi!
maar, hij probeert wel op een actieve manier te verkopen, nu zijn nederlands nog aanscherpen en wat minder doen alsof het een hemels geschenk is
Nou nou, niet zo flauw. Die jongen komt uit Emmer Compascuum, dus dat hij er in slaagt nog enigzins begrijpelijk Nederlands te typen is al een mirakel, en getuigt m.i. van de bijna bovenmenselijke inspanning die hij moet hebben gedaan om er toch nog iets van te maken! :D
http://link.marktplaats.nl/163568599
Waarom denk ik nou dat dit geen nitro is?
Richwood, bekend om zijn topmaterialen. 200 jaar gerijpt esdoorn uit de Rocky Mountains en de fijnste nitrolakken availible, gemengd door de good ol' Lord himself.
Hoera, de aanbieder van de Ace Frehley gibson kopie heeft zijn advertentie aangepast. Hij vermeld nu heel duidelijk dat het geen Gibson is. :)
:seriousf:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pepe
Mensen die wild worden van de diverse Charvette's op MP, dit zijn dus geen USA's, geen uitzonderingen, allemaal goedkope Charvel replicas met veelal multiplex bodys. Kijk even uit hiermee dus, zeker geen Charvel kwaliteit, en zeker geen USA gitaar :) (Desondanks toch best wel leuke players hoor).
Overigens zijn het niet replicas in de zin van ripoff's, ze waren wel degelijk onder de naam/het bedrijf Jackson/Charvel geproduceerd, zeg maar de JS series van nu!
http://muziek.marktplaats.nl/snaarin...=18&fs=1#photo
hahahah wat een kolder praat die vent:
hahah prachtig, vraag me af wat die vent gerookt heeft toen hij die ad plaatste!Citaat:
Mijn Epiphone Les Paul Studio chrome de luxe is een beauty die je zelden tegen komt. Serienr. B30919933. Gibson levert deze uitvoering nog wel maar begint bij € 1200 afhankelijk van de uitvoering en loopt uit tot
€ 1800, zonder case. Deze unieke hoogglans zwarte kwaliteits gitaar is in onberispelijke nieuwstaat en heeft het grootste deel van zijn leven in de hard case doorgebracht.
Deze studio is vanwege de dikkere body, extra electronica en mahonie hals extra zwaar en minder geschikt voor onder de 16 jaar. Veel chroom en Ebbehout fretboard . Gebogen bovenblad. Zie foto's. Speelt fabuleus licht en heeft natuurlijk het echte Gibson Les Paul geluid.
Er zijn relatief weinig van deze extra luxe gitaren gebouwd. Ik ben meer bas georienteerd vandaar, dat ik mijn beauty verkoop aan een liefhebber, wat mij betreft een gevorderde gitarist met ambities. Nieuwprijs was in 2003 € 950,-- zonder hardcase. Nu met hardcase bieden vanaf € 500,-- , maar dat begrijpt u natuurlijk wel.
ps. laat u niet misleiden door de goedkopere versie met de witte slagplaat.......er is een groot verschil in gewicht, daardoor weet u ook dat dit een van de duurste Epiphone Les Pauls is.
Er wordt wel €450 op geboden. Jammer dat je de bieders niet meer kan contacteren.
dat is echt zuur en heel erg naïef. IMO je eigen schuld als je daar zoveel voor betaalt. die vent weet kennelijk mensen goed in te palmen...
wel goed dat hij er bij zegt dat je de duurdere versie kunt herkennen aan de zwarte slagplaat. Anders zou je, je snel vergissen want je ziet de versie met de witte slagplaat idd veel vaker. Heel erg fraudeproof zo'n manier van kijken wat ee ndure of goedkope uitvoering is...
Iedereen die net eentje met een witte heeft gekocht nu massaal terug naar de winkel! Ben wel benieuwd hoe ze zouden reageren.Citaat:
gewoon 10.000 bieden met als nick "dezeventlult".
Punt nl.
http://link.marktplaats.nl/163743785
Kan ie niet lezen? Fender.... right
:seriousf: "Wij verkopen geen snaarinstrumenten aan personen onder de 16 jaar". Gitaarspelen onder de 16? Nog even niet.Citaat:
Deze studio is vanwege de dikkere body, extra electronica en mahonie hals extra zwaar en minder geschikt voor onder de 16 jaar.
Wat een kolder....
Ha ha, wel een hele rare ja. :seriousf:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guvnor
Behalve op onze collectie leesbrillen!Citaat:
Wij zijn een winkel en geven 1 maand garantie!
niet om advertenties maare Marktplaats vraagt vanaf 23 april 3 euro voor het plaatsen van een advertentie in de rubriek akoestisch, bas en elektrische gitaren.
Das wel kut.
ja das echt wel kut :chicken: