is het nu al op stu bru gespeeld? nee toch hé? ik heb het al gehoord maar ik wil het ook op radio eens horen.
Printable View
is het nu al op stu bru gespeeld? nee toch hé? ik heb het al gehoord maar ik wil het ook op radio eens horen.
klinkt erg lekker! En dan vooral het laatste gedeelte!!!
Wil hem wel eens luisteren met een hogere kwaliteit dan 48 kbit/sec
Nu op stubru!
Nee, nog niet gespeeld.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GibsUn
speelt nu
klinkt al iets beter (al is het crappy streaming)
vanacht zal er vast wel ergens een goeie kwaliteit wav of mp3 te vinden zijn
Meen je dat nu?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hendrix2
bij mij is het een of ander gay reggae lied gezongen door een vrouw.
NU KOMT IE :d
Ik zit nu op mijn stereo-installatie te luisteren en vind het echt goed klinken :rockon:
ik luister live op radio... internetradio zit achterCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GibsUn
Op internet is de stubru wat trager, vandaar mijn foute antwoord :)
zo
hij staat als wav op m'n pc, gedownload via die streaming shizzle
is nog niet de beste kwaliteit, maar wel stuk beter
vanacht na het stappen ff op GOEIE kwaliteit luisteren!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steven Otto
http://www.myspace.com/metallica
Daar is de kwaliteit al iets beter
Ze spelen hem natuurlijk niet helemaal op Stubru...
die klootzakken laten verdorie de eerste 5.30 minuten horen!!
ze laten hem zelfs niet helemaal spelen :o
Inderdaad, een stuk aangenamer.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door arcane
bedankt voor het delen :)
der staat een 256 kb/sec versie op thepiratebay
damn
waarom clippen alle versies zo erg?
als je een 56k stream opneemt in 256k klinkt ie nog steeds hetzelfde hoor ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a
nah hij is al beter dan alle andere bronnen die ik heb gehoord
beste versie is volgens mij echt via de radio
die zal wel vanacht komen
'k heb hem gewoon van youtube geript met www.zamzar.com en 'k vind de kwaliteit toch goed genoeg ^^
Damn! ik vond cyanide al vet.. maar dit is nog 100x beter :o vooral de intro is echt hmmm kippenvelmoment :D
Damn juist wanneer de solo begint zet stubru het af ! :sneaky: :mad:
Nee het was bij de riff, de solo komt er nog na.
Erg load/reload achtig, maar wel erg, erg goed. Beter dan ik verwacht had eigenlijk.
progressief begin
Bij deze zijn studio brussel officieel dikke gaylords. Ik zat op de trein toen het op de radio is gekomen, vriendin heeft me gebeld en het laten horen, maar kon het echt niet goed horen langs mijn gsm. Nu aan het luisteren op youtube. En echt: vet nummer. Heel (re-)load achtig begin, maar gewoon heel mooi, en naar het einde lekkere metal. Ik ben zeer enthousiast, pakken beter als cyanide.
Dadelijk eens op hun myspace horen.
Stubru heeft het beste deel gewoon niet laten horen... Spijtig, maar gelukkig had ik het al gehoord op hun website (van Metallica)
Ja opzich wel leuk, beter dan alles van St. Anger bij elkaar maar dat is ook echt niet moeilijk! :p Ik vind Hetfield zn vocals zo nu en dan wel wat té schreeuwerig, niet echt mooi. En dat up tempo stuk vind ik ook weer een aaneenschakeling van een groot aantal 'vette' riffs.
Morgen nog eens een keer luisteren voor t eindoordeel.
Edit: trouwens wel respect voor het Hardcore Vibes achtige intro :rockon:
Ik doe nooit moeilijk over drums, maar echt serieus waar: ik erger me dood aan de drums. Komt dat doordat St. Anger zo klonk dat mijn oren beter en kritischer zijn gaan luisteren naar drums?
De snare (heet die zo?) heeft een hollig, dof geluid. Waarom moet drumgeluid steeds zo moeilijk bij die gasten...?
De intro is prachtig, ik dacht meteen dat er een keihard rosstuk achteraan zou komen om het geheel compleet te maken. Dat duurde wel erg lang, waardoor ik ging denken dat dit alles was en het gewoon een (Re)Load nummer zou worden.
Bij de 4e minuut komt een nieuwe riff, echt niets om over naar huis te schrijven.
Ho 5e minuut gaat het sneller worden! Wachten tot het nummer gaat losbarsten... ho solootje... wachten... wachten... stukje solo, stukje rhythm... Wanneer komt de ontlading? Oh afgelopen... ANTICLIMAX!!!
Let ook op de drums die gedurende de laatste 3 minuten niet echt varieren. Lars is weer creatief geweest...
Kun je me de tijden geven waar die vette riffs voorkomen?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reel Big Fish
Dat is zeer juist, is spijtig maar stoort me niet heel erg. Ik vraag me af hoe 'hard' de rest van het album is, want bij dit nummer had ik me echt aan een metalnummer verwacht, zeker vermits de clip in een stoer metalachtig landschap op is genomen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vonk
de clip gaat iets met boerkadames en militairen te maken hebben, de heuvels van californië kunnen kennelijk dus ook voor woestijn doorgaan :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door caliban
Ik vind het goed! Ze hebben wel duidelijk al eens een cd'tje van Coheed & Cambria opgelegd, maar ze kunnen moeilijk dezelfde liedjes maken als vroeger. Ik vind dit een vele betere evolutie dan St Anger, hoewel iedereen tegenwoordig lijkt te zeggen dat die plaat nog niet zó erg was. Vet, goeie riffs en misschien ook een samenhangend album. Muziek die ik misschien ook zou kopen als het niet van Metallica was...
Maar zou het niet kunnen dat veel mensen hardere en fellere stukken verwachten omdat ze nu veel meer gewoon zijn dan vroeger ? Ik weet nog goed dat Metallica mij vroeger te hard was en nu staat er veel stevigere muziek op... Vroeger ging Metallica tot aan de grens van wat kon, maar tegenwoordig is die stijl bijna mainstream.
ik vind het wel erg goed. vooral omdat ik die vocalen heerlijk gedaan vind.
jammer van de overstuurde snare en dan Lars niet heel creatief is.
ook vind ik dat ze veel meer uit het talent van Rob kunnen putten, wat een bass beest is hij. die solo had niet gehoeven van mij, overal een super sound en een mooi liedje.
De drum vind ik echt klote. De snare heeft echt een lelijke sound en Lars heeft niet meer de passie die hij vroeger had... heel saaie fills, zoals hij tegenwoordig altijd live doet.
Solo vind ik gewoon wat in elkaar geflatst.. maarja..
Zang klinkt wel goed alleen vind ik de laatste paar zinnen afgezaagd.
Toch een redelijke slecht nummer waar ik mij veel meer bij had voorgesteld. Achja.. en dit komt van een Metallicafan:S
Het is sowieso minder hard als wat ze vroeger maakten, maar het klopt ook wel wat je zegt. Heden ten dage is metallica geen herrie meer voor vrij veel mensen. Vraag me af wat over twintig jaar dé hardste muziek is.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door M Kactus
Dan draaien ze alleen nog CC en Deicide op de radio..
Hard, je kan beter zeggen intens. Metallica was vroeger intens, tegenwoordig niet meer, spanningsloos.
Voor mij is grindcore de hardste muziek. Ik ben eens naar Rotten Sound geweest, dat was gewoon een muur van geluid die constant op je trommelvliezen neervalt... Keihard maar niet intens.
Ik kan het hier niet mee eens zijn, misschien dat dat geld voor St. Anger, maar luister eens naar Ride The Lightning of Kill 'm All? Dat is gewoon pure thrash, en erg goede ook!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door M Kactus
Ah, je mag niet verwachten dat ze 25 jaar lang compleet dezelfde muziek gaan maken. Bij groepen die lang bestaan heb je altijd wel de 'vroeger waren ze beter'-garde...
Fuck it, ik vind ze nu ook nog te gek. The Day That Never Comes vind ik een erg goed nummer en Cyanide gaat er ook best in. Ik zal alvast blij zjin met de nieuwe cd. :rockon:
Volgens mij vat je het verkeerd op. Ik vind dat Vonk een goed punt heeft. Begin jaren '80 was de trashmetal van Metallica vrij uniek, weinig andere bands klonken zo heftig en agressief. Inmiddels is Metallica al lang niet meer de "hardste" band omdat er stukken extremere metal bij zijn gekomen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marter544
En terwijl zijn ze zelf ook softer geworden, dus beide partijen hadden een punt.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EJ NL