Was genieten! Heb lekker met een biertje boven gestaan. Eerste keer in 013, relaxe bedoeling daar joh =)
Printable View
Was zeker lekker :) Veel mensen klaagden over een gebrek aan 'oude' nummers. Vond het zelf eigenlijk wel prima, ben meer fan van het nieuwe materiaal.
Stond vooraan. Ben gesloopt, maar voldaan thuis gekomen.
Vanavond the Mars Volta in Paradiso.....Nice!
Afgelopen zaterdag bij Rockin' Park geweest in het Goffertpark, met Snow Patrol als headliner.
2 concerten van Turbonegro op 20 juli in Hamburg tijdens de WTJT
23 nov Electric Six, Hengelo
28 nov The Hives, Melkweg
29 nov Turbonegro, Melkweg
Vanavond naar Robben Ford in Luxor Arnhem!
www.rogerarts.nl
Zaterdag naar Hobnob in Almelo.
Met onder andere:
The Animals
Moke
Kinderen Tegen Kinderen
Morgen de levellers op de markt in lommel.
Ik weet niet juist welk festival dat is. Ik dacht een initiatief van de stad lommel zelf. Een soort veredeld, uit de kluiten gewassen dorpsfeest denk ik. Inkom is ook gratis.
Dat is een lekker festival, met name de vrijdag.
Er staan wel wat bands bij die ik wil zien:
Hank III (al eerder gezien, wil ik weer heen)
Frantic Flinstones ( prima live band)
Demented (grandioos)
Cenobites (nooit gezien, cd's niet zo interessant maar ik wil ze wel eens live zien)
Op Jon Spence BE na zegt de rest mij niet zo veel.
Heb een leuke serie staan:
G3
Anneke van Giersbergen
Wolverine
Flying Colors
Animals As Leaders
Anathema
Anathema/Opeth (akoestisch)
Anneke van Giersbergen
Bloc Party (in Terminal 5, New York :D )
Sigur Rós
Fu Manchu
Woven Hand
Triggerfinger
The Hives
Lekkerlekker :)
Morgenavond in d'oude Kom alhier: Drive like maria, met über rock chick Nitzan Hoffman.
21 juli naar opperhippie Armand,speelt dan op een privefeest:rockon:
10 oktober: marty en kiko! :rockon:
10-07 St Vincent
11-07 Bon Iver
13-08 Patrick Watson
29-08 Sigur Rós
14-10 Radiohead
15-10 Nils Frahm + Ólafur Arnalds
Zal nog wel eea bijkomen maar ik heb niet te klagen :)
Morgen Gov't Mile in één van de twee Hengelooos.
20, 21, 22 juli vanalles (mn The Hives) op de Zwarte Cross.
Radiohead, Tame Impala en Muse. Kijk vooral naar de eerste twee erg uit.
Nog even weg, maar: Joe Bonamassa 22-03-13 in de Heineken Music Hall.
Zit premium seats, rij 2! :D
G3 morgen, met Steve Morse, Steve Vai, en natuurlijk Steve Satriani
:D
Onverwachts ga ik ook naar het G3 concert vanavond.
Gisteren kaarten gewonnen bij de Dave Weiner clinic in Tiel!
Gaat het wel goed met die mannen? Ik had de kaarten ook al gewonnen! Wel blij mee, zie ik Vai ook eens live.
Verheug me al op Steve Morse. Die hoorde ik in de 80er jaren voor het eerst.
http://www.youtube.com/watch?v=73qJPLZxNi0
Ook naar G3 hier. Ik zit al voor de deur :) zin in !
Ik heb mijn kaarten niet gewonnen trouwens.
Heerlijk G3-concert gisteren! De bassisten waren trouwens ook niet verkeerd! De meesters hadden er zichtbaar zin in. Alleen vond ik het geluid snoeihard. Vooral bij Steve Vai vond ik het geluid echt onprettig hard.
ik ben ook geweest gisteren.
wat een dude is die Vai joh, ongelooflijk.....
ik vond Satriani gewoon wat tammetjes na hem!
Ik vond het gisteren een topavond. Geluid was ontzettend goed! Misschien wel het beste livegeluid dat ik tot op heden gehoord heb. Wellicht was het volume te hard, maar ik heb altijd oordoppen in dus daar heb ik geen last van gehad. Hoewel het optreden van Vai voor mij het hoogtepunt van de avond was, is zijn gitaarspel er de laatste jaren niet beter op geworden. 10/15 jaar geleden was hij misschien wel de 'beste' gitarist ter wereld maar hij is inmiddels door een aantal anderen voorbij gestreefd (Guthrie Govan). Schijnbaar is Vai de laatste jaren ook minder bezig met gitaarspelen en meer met muziek componeren. Overigens vond ik Morse ook lang niet zo clean en strak spelen als ik verwacht had. Satriani was qua gitaarspel foutloos, maar bij hem ligt de moeilijkheidsgraad dan ook een stuk minder hoog.
Klein minpuntje bij Satriani vond ik de set: Surfing with the alien, flying in a blue dream en Satch boogie heb ik nu wel vaak genoeg gehoord. Op z'n laatste albums staan genoeg gave nummers. Die had ik eigenlijk liever gezien/gehoord (Made of tears).
@JGD: ik moet je wel een beetje gelijk geven dat het optreden van Satriani na Vai een beetje 'tam' was of zo. Kan misschien ook komen door komen door de cliché setlist maar ik merkte dat m'n aandacht wat verslapte. Ik heb daardoor wel een tijd zitten letten op de lichtshow: was ook dik in orde!
Maar goed, ondanks een paar kleine 'aandachtspuntjes' heb ik al met al een topavond gehad!
Was vanmiddag op De Parade in Utrecht. Daar werd ik nogal verrast door de show "Sammi & the Highwayman" rond Leo Blokhuis (!) en Ricky Koole.
Leo en Ricky geven een zeer ruwe schets van de geschiedenis van de country-muziek, maar ze spelen ook een aantal nummers.
Dat Leo bas speelde wist ik niet, maar hij zat daar met o.a. Wouter Planteijdt en B.J. Baartmans als begeleidingsband van Ricky Koole een aantal countrysongs te spelen.
Voor de liefhebbers van het genre en genoemde muzikanten best wel een aanrader vind ik, als je nog naar De Parade gaat en ze daar spelen.
Edit: Mag het allemaal een tandje ruiger, bekijk dan de show "Rockabilly Roadkill" van Orkater / The Sadists.
Ik heb me iig prima vermaakt.
Ik vind Vai een stuk beter spelen dan 10/15 jaar geleden.
Een stuk meer feel en ballen dan vroeger.
Ik ben een echte Satriani man (inderdaad zijn made of tears, andalusia etc dingen) maar Steve Vai was voor mij vanavond de absolute koning, beste live gitaarspel wat ik ooit gehoord heb.
Satriani had een bijzonder saaie setlist, maar hij speelt eigenlijk altijd zo op de G3: gewoon lekker spelen en lol maken en niet die ''diepere'' laag in zijn set die hij bij solo shows wel heeft. (Daarom was ik bij Vai verrast met 3 ballads).
Morse was verfrissend om te horen, dat cleane nummer vond ik heel mooi. Bij de Jam kwam hij erg goed uit de verf.
Jack white 6september in de Lotto arena !
http://www.build-a-beard.com/storage...=1339106661646
&
http://www.demofarm.be/wp-content/up...ggerfinger.jpg
Binnen een uurtje vertrekken... :zz:
Na afgelopen weekend Tomorrowland staat nu nog op de planning: Solar, Extrema Outdoor Belgie, Mysteryland en Coldplay Malieveld......
Het duurt nog even, maar 20 november naar Beth Hart in De Effenaar :)
Dondedag as naar Coldplay
zaterdag Appelpop, is voor mij een jaarlijkse traditie vanaf het begin. Is vast wel iets leuks te zien, o.a. Rilan & the Bombardiers.
Donderdag Coldplay. Deze week ook maar eens Angus Stone (Tivoli, 13 okt), The Gaslight Anthem (Paradiso, 23 okt) en Go back to the zoo (Metropool, 24 nov) op de planning gezet. En volgende week ook kaarten regelen voor Mark Knopfler, die in mei 2013 NL weer aan doet.
Ik ben een gelukkig mensch :-)
Zijn mensen die naar Mark Knopfler gaan gelukkig dan?