Hee dames, en heren(A)
Nog vorderingen?
Ik zag dat simon lekker aan het opschieten was..
Groeten sebas
Printable View
Hee dames, en heren(A)
Nog vorderingen?
Ik zag dat simon lekker aan het opschieten was..
Groeten sebas
Helaas nog steeds erg druk, ik heb de behuizing bestelt maar is nog niet binnen, wacht er nog even op, dan kijken hoe alles erin moet passen, heb trouwens ook gekozen voor een 2HE is toch wat strakker.
Van de zomer heb ik meer tijd en dat moet het af, wil in de zomer ook een SLO maken, tenzij het geluid van de X88R erg tegenvalt maar dat kan ik mij niet voorstellen.
Plannen genoeg alleen te weinig tijd.
Maar als er vorderingen worden gemaakt hou ik jullie uiteraard op de hoogte.
Mzl Hugo
Ik heb inmiddels de onderdelen besteld bij Nico, Conrad en Newtone.
Daarna gaat het jammergenoeg even in een doos, want eerst moet ik mijn nieuwe huis verbouwen. Uiteraard komt daar een hobbyhok met Werkbank in. Mét bankschroef en uiteraard een aparte groep (elektra doe ik uiteraard zelf), zodat ik mijn vriendin niet geregeld in het donker zet :)
http://home.casema.nl/hartm294/pics/Huissie 048.jpg
Cool dat je ook gaat beginnen, tenminste, als ik de huidige staat van je werkhok zie zal dat nog wel even duren, maar de kamer heeft voldoende potentie, lekker ruim, zonlicht ook altijd prettig.
Succes met de verbouwing
Haha! Nee jammergenoeg wordt dit de woonkamer. Ik heb nog geen foto's van het hobbyhok, ik had de foto erbij gedaan als indicatie van de algehele staat van het huis.
Ik hoop over een maand of twee klaar te zijn.
jaren 70? iig iets ouders......Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geronimo
Het huis is uit 1890 en het interieur uit de 70's inderdaad. En die gore tegels waarschijnlijk uit de fifties... :)
Nah, de meeste van de onderdelen zijn binnen. Ik ben nog het een en ander vergeten maar dat komt wel.
Ook blijken de filterelko's te groot en de klemmenstroken iets te klein, zodat ik toch ook genoodzaakt ben om de voeding-ontkoppelfilters op een apart board te monteren.
Ik zal de tekening gedeeltelijk aan moeten passen.
Wordt vervolgd.
bij mij nog steeds geen vorderingen: druk en even geen zin om te bouwen...
Ook even lekker bumpen...
Jongens hoe gaat het hier??