Hey GG, is dat gezichtsbedrog? De hals lijkt scheef te staan...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door G.G.
Printable View
Hey GG, is dat gezichtsbedrog? De hals lijkt scheef te staan...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door G.G.
Prachtig ding! ik volg al een tijdje het proces maar moet het nu toch echt even zeggen :rockon:
is gezichtsbedrog. Komt misschien omdat het lichte spinthout asymetrisch is. Ook de toets lijkt links lager dan rechts, hoe dat op de foto komt weet ik niet, maar in het echt is ie wel recht.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hassent
Gelukkig, zou zonde zijn van je werk! Weet je al hoe je 'm gaat aflakken?
Zit eraan te denken om body en hals helemaal zwart te lakken en alleen de top zo te laten met blanke lak erop.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hassent
Dan komt de achterkant eruit te zien alsof het uit 1 stuk gemaakt is.
mmmm, ik denk dat dat alleen maar mooi is als je er een binding langs zet. Waarom stain je 'm niet heel licht in een aparte tint, paars of zo. Dan komt die midden streep er mooi uit te zien.
Tis wel lastig met al die kleuren hout, je weet nooit hoe het er uit komt te zien, tenzij je 'm dekkend lakt....
is trouwes je strat al af?
Na een paar PRS projecten begin ik die dingen wel erg mooi te vinden, en wil ik er ook een!!!
Maar, mijn eerste ding is de hals: die wil ik (nog) niet zelf maken. Kan je een prefab hals van Vox Humana of Tone Factory ook verlijmen in een body, of haalt dat niets uit?
Natuurlijk is dat mogelijk, zeker via voxhumana... je kan in overleg met hun de hals zover af krijgen als je wil (van alleen gelijmd tot alleen nog lakken)
Maar is, zeg maar de acht centimeter, die in de body steekt onvoldoende om te lijmen?