die vind ik juist niet mooi, die andere 2 zijn veel mooierCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe
maar waarom 2 (exact??!) de zelfde Strat's?
Printable View
die vind ik juist niet mooi, die andere 2 zijn veel mooierCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe
maar waarom 2 (exact??!) de zelfde Strat's?
@Luke: Die Squier heb ik al heeeeeeel lang, ben ik ook het meest aan gehecht.
@Hector: Maar ze zijn niet hetzelfde, die ene is namelijk geel en die andere ehhh :chicken:
Waarom ook niet? :D
haha, waarom wel?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Quink
laat me raden: het is je lievelingskleur!
Weet je, dat geel is een "levende" kleur. Dat zwart van de Squier vind ik op zich ook mooi, maar het is dezelfde kleur als toen ik hem kocht. De gitaar heeft in de loop van de jaren wel deukjes, krassen, etc opgelopen, maar de kleur blijft. Die twee Vintage White gitaren zijn alletwee anders. Eentje is uit '89, de ander '94. En verdomd, de '89er is geler dan de '94er. En er zitten een paar blauwe vlekken in. Geen idéé waar dat vandaan komt. Maar het "leeft" gewoon meer.
Ja toffe gitaartjes! :satisfie:
KWIJL!!!! Tjezus, wat een mooi ding zeg, haast eng!!!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anders Destium
Ik vind ze waanzinnig mooi die twee Vintage White maar is die '89er niet een Olympic White dan? Die worden met de jaren meer geler dan wat ze later Vintage White gingen noemen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Quink
Voor zover ik weet is het VW. De twee gitaren lijken ook erg op elkaar qua kleur, alleen kun je goed zien (komt op deze foto wat minder over) dat de '89er ouder is. Maar het mag van mij ook best Oly White zijn hoor! ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door California Jam
Ik heb mijn Strat voorzien van de Yngwie mods, het scaloppen heb ik (uiteraard) niet zelf gedaan. Ik heb echter geen messing topkam, maar de originele. De stemmechanieken zijn locking tuners van Schaller.
http://i41.photobucket.com/albums/e2...deck/Strat.jpg
Yngwie soldeert zijn tonepots altijd los. Ik gebruik ze ook nooit op mijn strat dus ik heb ze maar weggelaten.
Dat ziet er wel een beetje gek uit zo. Laat ze er dan gewoon inzitten.
Persoonlijk zou ik op zoek gaan naar een set aged volume- en toneknoppen en een pickup cover voor die middelste pup. Het is in de basis een vreselijk mooie gitaar, maar door dit soort rommelige dingen vind ik hem echt lelijk.