iets te mooi eigenlijk :angry:
Printable View
iets te mooi eigenlijk :angry:
Inderdaad erg mooi geworden. Ik hoop dat ik de mijne ook zo krijg. Ik vind alleen het volume knopje niet zo mooi maar da´s persoonlijke smaak.
Heb je dat flamed maple ook bij de arnhemse fijnhouthandel vandaan? Ik ben daar vorige week geweest maar niets flamed kunnen vinden.
[edit: ik lees nu dat je dat nog had liggen]
Erg mooi! Mijn complimenten, ik doe het je niet na! 2 dingen alleen: Ik had een tune-o-matic brug en dan strings trough body mooier gevonden, en de plaats van de volumeknop (evenals de knop zelf eigenlijk) en pup-selector vind ik minder geslaagd.
Hey Hugo :)
Ziet er heel goed uit, ondanks het lak verhaal, waar je op de foto overigens niets van ziet,mooie vlammend topje ook.
Ik zou hem idd, net als Fred al zegt, gelijk weer kaalschuren en opnieuw lakken,als je hem eenmaal bespeeld heb, heb je voorlopig geen zin om hem over te doen,ik moet er niet aan denken dat ik mijn LP over zou moeten doen, dat is echt momenteel mijn favoriet van alle gitaren die ik heb, en die wil ik geen dag meer missen.
Succes, we horen/zien het wel ,groetjes Charlotte :hippie:
Ja, daar heb je wel gelijk in. Mijn vriendin belde net dat ze spuitverdunning heeft kunnen kopen voor me, dus dat is perfect. Eens kijken hoe ver we dit weekend komen. Eerst vanavond naar B.B. King (ik heb een kaartje over, iemand die mee wil? 't is een vloerkaart, PM me maar) maar morgen moet ik toch een eind kunnen komen.
Ennuh...
:cheerup: :cheerup: Gefeliciteerd Charlotte! :cheerup: :cheerup:
gefeliciteerd?
ze is jarig ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Keesz
GEFELICITEERD CHARLOTE :D:D
Hey Luitjes :)
Dank jullie wel.
Groetjes Charlotte :hippie:
Zo, gisteren de hele top kaal geschuurd. Dat was wel even werk. Toe nieuwe 2K gemengd. Althans, dat was de bedoeling, maar de harder was helemaal geoxydeerd en onbruikbaar. En de winkel was dicht. Toen heb ik iets onbezonnens gedaan. Ik ben naar de praxis gereden en heb een potje celluloselak gehaald. Dit met thinner verdunt, hop in de bovenbekerspuit en gaan. Het resultaat is verbluffend. Ik heb het nog iets te dun opgebracht, maar het zit nu al superstrak en netjes. Nog één keertje opschuren en een dikker laagje er overheen en ik denk dat ik een hele mooie top heb! Ik moet alleen nog even terugzoeken op het forum (of misschien antwoord er wel iemand...) hoelang deze eerste laag moet uitharden voordat ik mag schuren, en hoelang de laatste laag moet uitharden voordat ik mag gaan polijsten.
Maar, eindelijk goede vorderingen op het lak-front, daar was ik wel even aan toe...
en nu:
foto's!!!
foto's!!!
foto's!!!
foto's!!!
foto's!!!
foto's!!!
foto's!!!
foto's!!!
foto's!!!
foto's!!!