vier singlecuts....Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fumi SG
Printable View
vier singlecuts....Citaat:
Jah hee.. die grote telt niet!:D Is dat 'officieel' wel een singlecut, dus zeg maar de modelnaam??Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo
eerlijk gezegd; ik ken m niet! tis vast een private stock.Citaat:
Het is een PS Singlecut Jumbo.
http://elderly.com/images/accessories/CAL/PRSC06.jpg
lache ding, die jumbo singlecut!
zeg anders, heb jij wel eens op een PRS 513 gespeeld? en zo ja; hoe is ie? of is dat ding gewoon way overrated qua prijs? ben gewoon benieuwd :)
Nooit op gespeeld, je kunt je vraag denk ik beter op www.birdsandmoons.com stellen :)
no offence, maar daar vind ik de meningen per definitie zwaar ten positieve van PRS leunen ;) ik speel met de gedachte van zo'n ding halen in de USA of mn les paul een rosewood neck geven.... als dat niet ziekelijk veel kost. maar ach, ik speel met zoveel gedachten :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anders Destium
Het is nogal wiedes dat de meningen op een PRS forum nogal positief zijn tov PRS, net als dat op het Les Paul Forum de meningen nogal positief zijn over Les Pauls. Maar als je dingen wilt weten over PRSen en ervaringen van mensen wilt lezen over bepaalde type PRSen dan moet je daar wezen. Gebruik bijvoorbeeld de zoekfunctie op dat forum, je zult veel informatie vinden. Meer dan waar dan ook elders :)
je hebt gelijk ook. tis onmogelijk zo'n beetje om objectieve reacties te krijgen aangaande een gitaar; niemand zal zijn gitaar afkraken...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anders Destium
Hij is op de foto iets geler dan normaal, zal komen door het zonlicht en de flits. Misschien dat hij onstage ook deze kleur krijgt wanneer een lamp er direct op schijnt, maar dan nog vind ik het enorm geil.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glacius
Over de strings: ik zweer bij D'addario :)
En die handschoenen mochten idd weg, achja :speed: