En al sinds April, minstens. Je gaat hard achteruit, ouwe, we (her-)kennen je haast niet meer. :seriousf:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nocki
Printable View
En al sinds April, minstens. Je gaat hard achteruit, ouwe, we (her-)kennen je haast niet meer. :seriousf:Citaat:
Vorige week ook 2 besteld voor mijn Koch TS412SL. Gister binnen gehad en meteen geïnstalleerd. Geen problemen tegengekomen, al is twee paar handen tijdens het instaleren wel een must. Tijdens het testen alle knopen wel weer even vast gehad, maar toen die goed stonden was ik zeer tevreden over het resultaat. Vrijdag maar eens kijken hoe het op het podium uit gaat pakken.
Ik wil ze ook gaan bestellen, maar ik heb een Koch TS212. Ik ben alleen bang voor problemen tijdens het installeren, maar jij bent niets bijzonders tegengekomen?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaFonz
Ik ga vanmiddag ook een setje van 2 beamblockers halen. Die ga ik proberen in m'n Mesa 2x12, en als het bevalt haal ik er nog 4 voor m'n Bogner. Ik ben erg benieuwd of het veel verschil gaat uitmaken.
Nog even een vraagje:
Hoe heb jij de grill losgekregen Nocki? Moet dat vanaf de achterkant of is het gewoon mogelijk om hem los te klikken ofzo?Citaat:
Ik ben van plan om voor en na de installatie even een korte opname te maken (met crappy laptopmic) en dan hoop ik dat er daar ook wat verschil te horen is. Wellicht handig voor degenen die nog twijfelen, waaronder ikzelf.
Achterkant van de cab af halen.
van binnen zie je een 6tal (of meer) schroeven door het baffle board zitten. die houden het frontje op hun plaats.
als je de cab op zn front legt en je schroeft alle schroeven los kan je de cab zo van het front aftillen zonder iets per ongeluk te laten vallen.
veel succes
Een probleem met plaatsen: soms kan je de beamblocker alleen tussen de baffle en de speaker plaatsen en niet aan de voorkant van de baffle. Je krijgt dan een lek tussen de speaker en de baffle wat je geluid waarschijnlijk nadeliger beinvloedt dan de beamblocker goedmaakt.
Iemand met een simpele oplossing hiervoor?
Ik wil niet lullig doen, maar daar is al lang een topic over. En dat zou je hebben geweten als je dit hele topic had gelezen.
ja, dat beinvloed het inderdaad erg nadelig, in mijn geval werd het geluid er modderig van. gewoon zorgen dat die aan de goede kant van de baffle zit (altijd aan de voorkant)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HaTim
Haal ook nog even die lelijke sticker eraf.
Om hier nou zoveel geld aan uit te geven... werkt het niet ook om gewoon zelf een redelijk indentieke versie te maken van, ik zeg maar wat, textiel, karton etc?