Nee, ik zou de versterker achteraan laten :D Ja, dat syntheziser pedaal achteraan (denk ik).
Printable View
Nee, ik zou de versterker achteraan laten :D Ja, dat syntheziser pedaal achteraan (denk ik).
Heb net nog gemerkt wat een verschil het geeft als je een overdrive achter een tremelo effect plaats, effect zo goed als weg... :nervous:
Eens kijken wat jullie ervan zeggen:
Tu-2
Ns-2
SD-1
CH-1
Crybaby
Ernie ball volume
Versterker is de Marshall JTM60 (met fx loop)
gitaar -> tuner -> wah -> SD-1 -> CH-1 -> ernieball -> versterker.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter!
De noise suppressor (dat is de ns-2 toch?) zou ik wegdoen, die heb je niet nodig. Niets in je loop zetten, die van jtm60 is niet zo geweldig. De ernieball kan je of vooraan, of achter aan plaatsen, is een beetje wat je zelf fijn vindt.
Tone suck city ? Verder sluit ik me aan bij Nielsje.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter!
TU2 vooraan, heb je in ieder geval een buffer voor je crybaby.
Dames, Heren,
Ik heb niet alle 21 pagina's doorgenomen, dus het antwoord zal misschien/waarschijnlijk al wel in dit topic voorbij gekomen zijn...
Ik heb een Boss OD1 en een Morley Bad Horsie 2. Ik geloof dat het standaard Gitaar -> Wah -> OD -> Modulatie -> Amp is, maar als ik mijn Morley wah voor mijn OD1 zet krijg ik gigantisch veel vieze wah ruis als ik 'm intrap...
Ben ik erg fout bezig als ik het volgende doe:
Gitaar -> Wireless -> TU2 -> OD1 -> Bad Horsie 2 -> DD6 -> Kanaal 2 van Marshall TSL100
(ik weet dat de dd6 eigenlijk in de fx-loop zou moeten, maar ik heb geen zin in 2 extra kabels over het podium)
als dat beter klinkt voor jou waarom niet?
Werkt prima, wat jij fijn vindt, ik heb ook een tijdje een drive voor m'n wah gehad, geen probleem. Pas op het met aantal boss pedalen, of je bent zo je hoog kwijt...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HaroldAling
Persoonlijk zou ik die Bad Horsie ergens vooraan zetten. Wat mij betreft klinkt een wah stukken beter voor overdrive/distortion.
Klinkt jou wah nog dan? 8-)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drap
Al een oplossing gevonden?