je hebt er zon recto presence knop bij ingebouwd of wat?? heb ik ook gedaan op mijn zelfbouw klinkt als een tiet!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geronimo
Printable View
je hebt er zon recto presence knop bij ingebouwd of wat?? heb ik ook gedaan op mijn zelfbouw klinkt als een tiet!Citaat:
hehe, couldnt be more wrong, naar mijn mening kan er zelfs meer verschil zitten tussen verschillende kasten met dezelfde speakers dan tussen dezelfde kasten met andere speakers!!Citaat:
ik bedoel, je zou ook kunnen zeggen dat het verschil tussen een 100 euro yamaha western gitaar en een of andere dure taylor western gitaar erg klein is als je er dezelfde snaren op zet :)
Idd! Is een soort high roll off, daardoor klinkt t allemaal wat smoother. Het maakt ook eigenlijk het grootste verschil in klank tussen de slo en de recto. De rest van de meuk die ze er bij mesa bij hebben gestopt hoor ik bijna niet.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Negative K3 fan
Ja nou ik hoop het niet, bedoelde ik meer. Anders blijf ik straks maar met van die kasten van de winkel en weer terug slepen....Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Negative K3 fan
precies; alleen de aanwezigheid van die knop verbetert de sound echt gigantisch en zorgt in meer tot mindere mate voor het recto idee.Citaat:
Dacht ook dat 't er als een Triamp uitzag... Helemaal een goddelijk machien, jammer van de prijs!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Josdevos
Cheers,
Bart
Het is niet echt een stack, maar ja daar heb je goede voornemens voor 8-)
http://i20.photobucket.com/albums/b2...r/PICT0040.jpg
Je hebt anders wel een hele rits gitaren, damn!
Geef nou gewoon toe dat je met je gitaren wil pimpen.
En terecht :-D