Ooit zal ik de beste gitarist zijn, al kost het mij 3000 jaar :razz: . Voorlopig ben ik nogal onder de indruk van o.a. Buddy Guy en was ik nogal onder de indruk van Albert Collins en Albert King. Jammer dat zij geen 3000 jaar worden. :cry:
Printable View
Ooit zal ik de beste gitarist zijn, al kost het mij 3000 jaar :razz: . Voorlopig ben ik nogal onder de indruk van o.a. Buddy Guy en was ik nogal onder de indruk van Albert Collins en Albert King. Jammer dat zij geen 3000 jaar worden. :cry:
nou jammer.... het zou wel fucking druk worden als iedereen maar 3000 jaar werd.
Boudewijn.
Weet je hoe fucking heilig je vingers dan worden? Je zou maar op je 40e na 30 jaar gitaar spelen je vingers kwijt raken en dan 2960 jaar lang moeten leven zonder gitaar te kunnen spelen! :lol: :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Harry
Het verbaast me eerlijk gezegd dat ik Marcel Coenen maar 1x genoemd heb zien worden in al die pagina's.... Zelden werd techniek, melodie en emotie zo goed gecombineerd. Dus, als je 'm niet kent, hier is z'n site: www.marcelcoenen.com :)
Waarom hoor ik Michael Romeo hier zo weinig?
Ik bedoel, qua geluid vind ik hem HEEL goed, en qua solo's zeker ook!
:o
Zou dat kunnen komen omdat hij niet zo bekend is?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thom TK
Mwah..toch wel redelijk bekend hoor, gitarist van Symphony X een niet te onderschatten (maar soms erg cheesy) progmetal band.
Mijn rijtje:
Slash,
Zakk Wylde,
Jimi Page,
Jimi Hendrix,
Angus Young.
Alle fokking rocker op een rijtje.
Rock out :-D