Ik heb 'm een paar keer geluisterd en toch maar weer Ain't Life Grand opgezet, wat gewoon wel een dikke rockplaat is ipv een verzameling nummertjes waarvan de een gewoon slecht is en via wat matige nummers 1 of 2 uitschieters heeft.
Printable View
Ik heb 'm een paar keer geluisterd en toch maar weer Ain't Life Grand opgezet, wat gewoon wel een dikke rockplaat is ipv een verzameling nummertjes waarvan de een gewoon slecht is en via wat matige nummers 1 of 2 uitschieters heeft.
Vind het nieuwe album ook maar matig. alleen de nummer met dave grohl vind ik nog wel lekker.
'k Vind het wel een leuk album.
Hoor ik nu een Strat op "Gotten"? :dontgeti:
juist het aspect dat ieder liedje ingezongen is door n ander spreekt me heel erg aan. ik skim nu flink door de liedjes, maar hoor niks dat ik nog niet mag. Geen foute overgangen, geen foute schakels, geen nare solo's of nare tones... neuh, dit is er een die ik vaker dan 3 keer op zet denk ik.
nummers die ik na 1 keer nog eens opzet:
dat nummer van chris cornell, die gozer van wolfmother, lemmy, en de rest moet ik nog ontdekken. maar wil eigenlijk slapen...
Deze?
..........
Slash gebruikt wel vaker strats meen ik mij te herinneren, vraag me niet precies waar.
Ik vind het nieuwe album wel vet! Slash behoudt juist zijn eigen identiteit door verschillende zangers aan het woord te laten. De plaat is divers maar ik vind er wel een rode draad in zitten. En het klinkt gewoon lekker.
vetgedrukt: mee eens. ik heb omdat jij er altijd zo lovend over bent, 'mweer eens opgezet. maar ja, je hebt gelijk. geweldig lekkere plaat op dat laatste nummer na, echt n draak.
maar dit nieuwe album afdoen als een slechte plaat met 2 uitschieters vind ik echt de plaat te kort doen. ik kan echt genieten van promise, doctor alibi, I hold on, starlight, baby can't drive, mother maria, saint is a sinner too, beautiful dangerous (eigenlijk zingt Fergie verdomd goed!) de 'cover' van paradise city, back from cali is ook tof. ghost is soms tof, als m'n pet ernaar staat, sahara is ook tof.
Ik heb echt het idee dat deze plaat slash z'n antwoord is op chinese democracy van axl. beetje zelfde idee, alleen dan goed uitgevoerd ;)