Inderdaad. Ik ben zeer benieuwd of je doorzet. En heel dom van Frans om z'n poot stijf te houden.
Laat het goed adviseren tijdens je gratis sessie. Ik ben zeer benieuwd waar ze mee komen.
Printable View
Inderdaad. Ik ben zeer benieuwd of je doorzet. En heel dom van Frans om z'n poot stijf te houden.
Laat het goed adviseren tijdens je gratis sessie. Ik ben zeer benieuwd waar ze mee komen.
heb je de beste man al eens op dit forum gewezen?
En het aantal gitaarspelende leden?
Nee, heb ik nog niet gedaan. En dat ben ik NOG niet van plan ook niet. Kan nog altijd als ik uiteindelijk toch zou passen voor de rechtspraak. Ik wil hem nog niet in mijn kaarten laten kijken en hem geen gelegenheid geven om op welke manier dan ook mijn uitspraken op dit forum tegen mij laten gebruiken.
De kans is echter vrij reëel dat hij hier al lucht van gekregen heeft...
Het enige wat bij die jongens indruk maakt, is als je ze financieel kan plukken. Als de ts doorzet kan hem dit gaan lukken.
Als je de zaak zelf behandeld (en dus geen juridische kosten maakt), en je wordt in het ongelijk gesteld, dan zijn kosten voor het op de rol plaatsen en het uitbrengen van de dagvaarding door de gerechtsdeurwaarder voor jou. Ik schat deze kosten tesamen op zo'n €150,-
Hiernaast kan Frans een tegeneis instellen, namelijk de door hem gemaakte kosten, bv in de vorm van juridische bijstand. Deze claim zal een rechter bij een toewijzing in zijn voordeel beoordelen. Ze moeten namelijk wel redelijk en noodzakelijk zijn. Als hij zich gaat laten vertegenwoordigen door een advocaat of rechtsbijstandverzekeraar, dan kost dat een verliezende partij al gauw tussen de 500 en 1000 euro.
Kweenie om hoeveel geld dat het gaat waarop je denkt recht te hebben; ik las ergens 175 als ik me niet vergis, klopt dat ?
Als ik echt een pishekel aan de vent had, dan zou ik ervoor zorgen dat ik hem op e.o.a. manier voor 175 pleurie schade berokken.
Het gaat er me dan alleen maar om dat hij geen plezier van mijn centen heeft, niet eens meer dat ik ze eens terug zal zien.
Klinkt stom, misschien macho, maar zo ben ik niet, en zo bedoel ik het ook niet.
Procederen is gedoe, bijvoorbeeld een deuk in iemands auto trappen kan ongezien, en is zo gepiept.
Alleen dan verlaag je je tot zijn niveau, en ben je zelf (ook) strafbaar bezig. Terwijl je niet 100 % zeker weet dat ie je bewust belazerd heeft (als ik t topic goed gevolgd heb tenminste)
Kom er net achter dat ik op 10 minuten fietsen van deze "kerel" woon.
Kan iemand een TL;DR over deze meneer en zijn winkel geven? Ik heb helaas geen tijd om 20 paginas te lezen. Zie de laatste tijd wel eens coole gitaren voorbij komen op MP
Zoals eerder genmemoreerd: we kunnen ook een keer met 10 man tegelijk bij hem gaan "sjoppen" en her en der een buisje of knopje laten verdwijnen. Don't fuck with Gitaarnet :D