Of totdat hij erachter komt dat een Tele toch een schelle Ikea tafel is en hij volwassen wordt en toch een les Paul koopt.
Printable View
Of totdat hij erachter komt dat een Tele toch een schelle Ikea tafel is en hij volwassen wordt en toch een les Paul koopt.
Haha Arjan,
Een Tele met een dikke set Seymour Duncans is geen schelle Ikea tafel mijn gedacht :blast:.
Ik begrijp wat je bedoeld, maar een les paul gaat me volgens mij nooit bij mij passen.
Zaterdag heb ik er zeker nog 10 geprobeerd van allerhande merken en geen enkele waar ik langer dan 2 minuten op speelde.
Net omdat ze allemaal hetzelfde ergonomische profiel hebben vanaf de +-17de fret.
Iemand van GN-kunne heeft van een Ikea tafel een heerlijk klinkende gitaar gemaakt.
O ja, toonhout hè...
Maar ja, lekker klinkt ie toch.
En voor iedere kerel (en al helemaal als ie nog muziek maakt ook) geldt: ik hoop dat we nooit helemaal volwassen zullen worden.
En kijk eens: al meer dan 200 posts. Als het weer eens inkakt hier, dan post ik een draad over mijn afkeer van de standjes 2 en 4 op een strat. Is iedereen gelijk weer wakker.
Vriendelijke groet, Gus
Open daar eens een post over, Gus! Lijkt me een puik idee.
Les Pauls waren jarenlang ook niet m'n ding. Ik had altijd de pech dat ik die 60s slim taper necks bespeelde. Totdat ik er eentje met een 50s hals, m'n huidige dus, had. Dat was een eye opener voor mij. Zoveel rust in je linkerhand geeft dat.
Die Ikea tafel ken ik ja, was inderdaad hier op het forum weleens gepost.
Arjan, Ik had nu de jb signature, een redelijke baseball knuppel. De dikte van nek maakt niet uit. Mijn duim zit vast na de neck joint en kan vervolgens niet aan de hoge frets, laat staan goed benden. over en uit met les pauls.
Als ik een draadje start over het feit dat les pauls in mijn ogen enkel goed zijn als brandhout, dan ga je pas mensen zien wakkerworden 😂.
Verstuurd vanaf mijn Nexus 6P met Tapatalk
Heb je ook een SG geprobeerd?
Maar wat is er nou ook te doen na de 17e fret dan? :???:
SG is toch echt eennlelijke gitaar he 😀.
Maar ja ik heb een geprobeerd. niks sexy aan. solo starts at the 24th fret he 😂.
Verstuurd vanaf mijn Nexus 6P met Tapatalk
Gewoon, Les Pauls zijn ouwe lulle bakken :D