Super dat het in 1 keer raak is , datis ook een grote wens van mij. Top.
Printable View
Super dat het in 1 keer raak is , datis ook een grote wens van mij. Top.
Niet helemaal in 1 keer raak. Eerst hoorde ik hemelaam niets, behalve tikken tegen de roosters van buis 2 en 3. Kwam er snel achter dat ik vergeten was bbij V1 de twee anodeweerstanden aan de hoogspanning vast te zetten. Verder geen problemen tegen gekomen.
1 aandachtspuntje. Beide brightcaps geven nogal wat brom. Ga de draden vanaf de potmeter vervangen door ommantelde draden en deze aan 1 kant aarden net als de input. Hoop dat dat de oplossing kan zijn.
het scheelt dat ik alles 100 nagekeken heb en mijn layout heel logisch heb gemaakt, dat zal een hoop problemen hebbem voorkomen.
Kortom, je bent gedisciplineerd te werk gegaan. En hij gaat dus ook nog loeihard. Petje af voor het begrijpen van de theorie van Nico! De beloning is niet mals met het kabaal.
Switch zit bijna tegen de potmeter aan, maar de draden ernaartoe kunnen korter gemaakt worden. Helpt twisten nog wat in dit geval?
Oké, gaan we doen.
maar ehhhh ik begrijp dat de 2013 Larsje Award niet meer naar mij toe kan dit jaar?
Neen, dat ding hoort te brommen als een malle:D.
Maar eerlijk is eerlijk: volgens mij had Larsje een veel lastiger bouwproject als ik het me goed herinner.