Vraag 'm alvast voor je verjaardag.
Printable View
thx Aaron
brug: stuk kwartiers wengé, overschot van een toets die ik vorig jaar op de meeting van stijn kreeg denk ik. en daarop een ebben kammetje dat er los op staat.
Aha :)
Ik heb nog steeds dat toetsplankje wengé van Stijn liggen; zit er nog altijd over te denken om er samen met de oeroude plank mahonie uit het Drents Museum een Flying V van te maken.
Nog een vraag: zit de 'knieholte' van de gitaar niet wat ver richting de hals om haar zittend in balans te hebben?
good eye aaron. De balans van deze is perfect aan de strap en idd iets minder goed zittend, hetgeen onlogisch is voor een "student" model omdat studenten toch vooral zitten in het begin.
*vindt vlug iets uit ter verantwoording* maar deze gitaar is bedoeld voor studenten die willen leren Rocken en die moeten dus de eerste les al rechtstaan met de benen gespreid. :)
nee, zelfs bij een ergonomiefreak als ik haalt het designduiveltje het toch soms :)
Ga je nu op studentikoze wijze verder overschotjes gebruiken voor de brug ? Kwestie van de kosten te drukken en zo ? :)
Het model leent zich volgens mij uitstekend tot kleurcombinaties à la '69 Fender Mustang Racing Stripes, of jaren '70 behangpapierkleuren (if that makes any sense :???: ). Groen met geel, paars met blauw, geel met oranje, oranje met rood, bruin met oranje.
thx kipnuggett
at kakihara: yep, makes sense to me, early disco combinaties alsook de ploegkleuren van vierde provincialers :)
Ondertussen begonnen met lakken. in het kader van de besparingen op Europees, nationaal en regionaal vlak en vooral barno's portemonee ben ik gaan voelen aan alle spuitbussen die ik nog had staan van eerdere projecten. De drie volste hebben het gehaald voor een tricolore. Per chance niet orangje paars en groen :)
Mooi werk Barno, ben benieuwd naar die tricolore. Of op zijn "ik-haat-lakken",s trikolere:seriousf:
Mij lijkt trouwens een witte slagplaat het mooist bij een witte headstock.
Necessity is the mother of invention.. Waiting for a happy little accident to occur.
Word vast een KILLER!!